NoMercy68 Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Is het mogelijk om nadat je heel nederland heb binnengehaalt met 8 query's die samen te voegen tot een groot bestand en dit in te lezen in bv mapsourse. Ik moet nu steeds een van de query's lade maar dan verdwijn de huidige weer. Ik dacht zo kan je al de caches in geheel nederland in een overzicht zien, helaas moet ik tussen de 8 query's switchen. ik gebruik ook GPXSonar en daar heb ik het zelfde probleem. Het idee was om alle caches van nederland mee te kunnen nemen, maar nu moet ik nog steeds 8 query's afzoeken of er een cache in de buurt is.
De Roode Loper Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Is het mogelijk om nadat je heel nederland heb binnengehaalt met 8 query's die samen te voegen tot een groot bestand en dit in te lezen in bv mapsourse. Ik moet nu steeds een van de query's lade maar dan verdwijn de huidige weer. Ik dacht zo kan je al de caches in geheel nederland in een overzicht zien, helaas moet ik tussen de 8 query's switchen. ik gebruik ook GPXSonar en daar heb ik het zelfde probleem. Het idee was om alle caches van nederland mee te kunnen nemen, maar nu moet ik nog steeds 8 query's afzoeken of er een cache in de buurt is. Misschien een andere querie aanvragen. Je wilt caches in de buurt als query, dat kan. Je kunt aangeven dat je een query wilt hebben van caches met een straal van bijv. 25 km om je huis (coordinaten). Maar er zullen misschien ook andere slimme opties zijn.
Pentagram Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Van alle queries, één database maken in GSAK en vandaaruit één Mapsource bestand maken...klaar Struin hier het forum maar eens af voor info over het GSAK programma. Wil je niet meer missen Veel plezier.
Mr.Chaos Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Als het eenmalig is kan je ook handmatig alles in één bestand zetten. Open zo'n GPX-file maar eens in Wordpad oid, dan zul je begrijpen dat je met wat copy-paste-werk een heel eind kunt komen.
wwg Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Met knippen en plakken kom je een heel eind. De GPX files zijn redelijk simpel te gebruiken files. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan. Het is inderdaad jammer dat je niet in één keer één groot bestand kunt maken. Ik doe het tegenwoordig per category. Ik heb dus een bestand met Multi's een bestand met Traditionals etc
LTeunis Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Van alle queries, één database maken in GSAK en vandaaruit één Mapsource bestand maken...klaar Struin hier het forum maar eens af voor info over het GSAK programma. Wil je niet meer missen Veel plezier. maar dan wordt Mapource traaaaaaaaaaaaag. Inderdaad, Voor geen goud. Is ook iedere cent van de registratie waard!
NoMercy68 Geplaatst 18 augustus 2007 Auteur Geplaatst 18 augustus 2007 Knippen en plakken gedaan maar mapsours wil het niet openen. Ga de mogelijkheden van GSAK eens bekijken. Bedankt voor de sugesties
solletjes Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 Je kunt ook MapSource twee keer openen. Lees je in de ene een bestand en in de andere een ander bestand. Vervolgens selecteer je in de ene MapSource alle waypoints (Ctral-A) en kopieert ze (Ctrl-C). Dan ga je naar de andere MapSource en plakt ze daar (Ctrl-V). Nu heb je hier de waypoints van beide bestanden samen. Als je dat nog een paar keer doet, dan heb je alles in 1 MapSource bestand zitten. Maar goed, dat is dan een traag bestand, en je moet dit elke keer opnieuw doen G.S.A.K. is de echte oplossing
Aanbevolen berichten