Spring naar bijdragen

PoiLoader


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik ga binnenkort op vakantie en wil alle keuze hebben uit (veel) geocaches. Heb m.b.v. Pocket Queries de juiste set caches gedownload. Echter, het zijn er meer dan 1000. En dat past dan niet meer in de GPS (60CSx).

 

Met PoILoader lukt het me om een bestand van meer dan 1000 WP's om te zetten in "Custom PoI's". Maar die zijn dan op mijn GPS alleen te zien bij een zoomlevel van 120m of minder, of via het menu Custom PoI.

 

Is er een manier om het zoomniveau hoger te krijgen? Of om de Custom PoI's vindbaar te maken met een "Find Geocache" -achtige actie? Wel zo handig om te zien of er een cache in de buurt is.

 

Bij voorbaat dank!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is er een manier om het zoomniveau hoger te krijgen? Of om de Custom PoI's vindbaar te maken met een "Find Geocache" -achtige actie? Wel zo handig om te zien of er een cache in de buurt is.

 

Of je het zoom niveau hoger kan krijgen betwijfel ik. Maar je POI's kan je wel onderverdelen in mapjes.

Op je PC maak je een hoofdmap aan, zeg POI's. Daarin kan je dan submappen zetten met 1 niveau. Dus geen sub-submappen, want dat gaat niet met poiloader. Nu met poiloader je hoofdmap kiezen en hij zet zo alle submappen op je GPS. Als je op je GPS naar Eigen nuttige punten gaat en enter geeft zal deze openen. Hier kan je MENU ingeven en DATABASE kiezen. Dan krijg je al jou mappjes te zien, die je onafhankelijk van elkaar kan openen.

 

Gr.

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...