yello Geplaatst 25 juli 2007 Geplaatst 25 juli 2007 Mijn cache staat op Temporarily Disable. Weet iemand hoe ik dit weg krijg. Bedankt
zowaar! Geplaatst 25 juli 2007 Geplaatst 25 juli 2007 Op dezelfde manier als je het erop hebt gekregen! Klik in het lijstje rechts op de cachepagina op "Enable listing", dan krijg je het scherm om een logje te plaatsen.
yello Geplaatst 25 juli 2007 Auteur Geplaatst 25 juli 2007 Op dezelfde manier als je het erop hebt gekregen! Klik in het lijstje rechts op de cachepagina op "Enable listing", dan krijg je het scherm om een logje te plaatsen. Misschien ben ik kippig, maar ik zie geen Enable listing staan.
zowaar! Geplaatst 25 juli 2007 Geplaatst 25 juli 2007 Yelo, je cache Rondje Zaan staat helemaal niet op "temporarily disabled".
Kruimeldief Geplaatst 25 juli 2007 Geplaatst 25 juli 2007 Als het de cache Rondje Zaan betreft, dan heeft zowaar! gelijk. Je cache staat niet disabled en heeft ook niet op disabled staan. (ik heb even in het archief gekeken). Vandaar ook dat je de enableknop niet kunt vinden. die staat er alleen als je cache disabled is. Ik weet niet hoe je op het idee bent gekomen dat je cache op disabled staat. Een cache kan maar door 2 "personen" disabled worden. Dat is door de eigenaar en door de reviewer. Als een reviewer het doet, dan zal er een probleem zijn met de cache, maar als een reviewer je cache disabled, staat er een disablenote met uitleg end aar krijg je een automatisch verzonden emailnotification van. Maar zoals geschreven, je cache staat niet disabled en heeft niet op disabled gestaan.
yello Geplaatst 25 juli 2007 Auteur Geplaatst 25 juli 2007 Als het de cache Rondje Zaan betreft, dan heeft zowaar! gelijk. Je cache staat niet disabled en heeft ook niet op disabled staan. (ik heb even in het archief gekeken). Vandaar ook dat je de enableknop niet kunt vinden. die staat er alleen als je cache disabled is. Ik weet niet hoe je op het idee bent gekomen dat je cache op disabled staat. Een cache kan maar door 2 "personen" disabled worden. Dat is door de eigenaar en door de reviewer. Als een reviewer het doet, dan zal er een probleem zijn met de cache, maar als een reviewer je cache disabled, staat er een disablenote met uitleg end aar krijg je een automatisch verzonden emailnotification van. Maar zoals geschreven, je cache staat niet disabled en heeft niet op disabled gestaan. Een beetje dom van me , zie disabled staan onder cache size en ik denk meteen dat de cache disabled is. Zal wel komen omdat ik de Engelse taal ook niet volledig beheer. Sorry
Team jemar Geplaatst 25 juli 2007 Geplaatst 25 juli 2007 Ach ja....ben soms ook een beetje in de war ! In ieder geval is je probleem opgelost....Topic maar sluiten dan?
Aanbevolen berichten