Spring naar bijdragen

Inzoomen op de kaart en heb ik twee accounts nodig?


CeilingCat

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af of het mogelijk was nog verder in te zoomen op de kaart dan een nivo. Ik woon in het westen van het land en er zijn heel veel caches heel dicht bij elkaar, zelfs als de kaart ingezoomd is, waardoor het heel moeilijk is een cache te selecteren. Doe ik iets verkeerd?

 

Wat ik ook niet helemaal snap is de relatie tussen geocaching.nl en geocaching.com: is het correct dat ik voor allebei een account nodig heb en dat die niet dezelfde naam mogen hebben? Of ben ik gewoon te ongeduldig? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik vroeg me af of het mogelijk was nog verder in te zoomen op de kaart dan een nivo. Ik woon in het westen van het land en er zijn heel veel caches heel dicht bij elkaar, zelfs als de kaart ingezoomd is, waardoor het heel moeilijk is een cache te selecteren. Doe ik iets verkeerd?

 

Wat ik ook niet helemaal snap is de relatie tussen geocaching.nl en geocaching.com: is het correct dat ik voor allebei een account nodig heb en dat die niet dezelfde naam mogen hebben? Of ben ik gewoon te ongeduldig? :P

1. Als je de Google kaarten gebruikt kun je meerdere niveau's inzoomen. In te stellen via de DHZ-pagina's. Probleem is dat deze functie nog niet bij iedereen even goed werkt.

2. Geocaching.nl en geocaching.com zijn twee aparte sites. Je hebt inderdaad voor beide een account nodig.

3. De accountnamen op de twee sites mogen dezelfde zijn, mits de opgegeven naam op de betreffende sites nog niet zijn uitgegeven aan een ander lid/member.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Als je de Google kaarten gebruikt kun je meerdere niveau's inzoomen. In te stellen via de DHZ-pagina's. Probleem is dat deze functie nog niet bij iedereen even goed werkt.

2. Geocaching.nl en geocaching.com zijn twee aparte sites. Je hebt inderdaad voor beide een account nodig.

3. De accountnamen op de twee sites mogen dezelfde zijn, mits de opgegeven naam op de betreffende sites nog niet zijn uitgegeven aan een ander lid/member.

 

Hartelijk dank beiden voor de antwoorden. Ik heb nu inderdaad de Google kaarten geactiveerd, en dat werkt een stuk prettiger. Alleen, ik zie er wel veel minder caches op. Is dat wat je bedoeld met "werkt niet voor iedereen even goed"?

 

Voorbeeldje, op de normale kaart heeft Schouwen-Duiveland 5 caches, maar op de Google kaart slechts 2. En Rotterdam houdt op de Google kaart nauwelijks caches over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank beiden voor de antwoorden. Ik heb nu inderdaad de Google kaarten geactiveerd, en dat werkt een stuk prettiger. Alleen, ik zie er wel veel minder caches op. Is dat wat je bedoeld met "werkt niet voor iedereen even goed"?

Onder andere, ja. maar daarnaast hebben sommige gebruikers ook problemen met het laden van de kaarten, dat bij hen buitengewoon traag gaat. Bij mij is dat niet geval, dus ik gebruik vaak de Google kaarten.

 

Het probleem van het niet tonen van alle caches is ook bekend bij de programmeurs, maar nog niet opgelost. Ik los het op door eerst op een gebied in te zoomen en pas daarna op de "Niet gevonden"-knop te klikken. Ik krijg dan wel alle niet gevonden caches te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...