Bert-Ernie Geplaatst 10 juli 2007 Share Geplaatst 10 juli 2007 Hallo, Ik ben hier al een hele tijd niet geweest, sorry druk druk druk, maar nu ben ik op een regenachtige dag weer eens op de site aan het rondsurfen en nu valt me op dat ik geen caches meer kan printen incl logs. Ik heb al zitten zoeken op het forum maar kan het antwoord tot op heden nog niet vinden. groeten Ernie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 10 juli 2007 Share Geplaatst 10 juli 2007 kijk hier is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 10 juli 2007 Share Geplaatst 10 juli 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 10 juli 2007 Share Geplaatst 10 juli 2007 Ik kan me ook niet herinneren dat we ooit die mogelijkheid hebben geboden. Voor het printen van een cachepagina moet je volgens mij op geocaching.com zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mars Express Geplaatst 10 juli 2007 Share Geplaatst 10 juli 2007 (bewerkt) Hallo, Ik ben hier al een hele tijd niet geweest, sorry druk druk druk, maar nu ben ik op een regenachtige dag weer eens op de site aan het rondsurfen en nu valt me op dat ik geen caches meer kan printen incl logs. Ik heb al zitten zoeken op het forum maar kan het antwoord tot op heden nog niet vinden. groeten Ernie Op .com hebben ze het nodige veranderd aan de website, waaronder het printen. zolang het werkt kan je wellicht deze link gebruiken: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...y&WP=GCM54J het is wel een beetje omslachtig, want je moet de waypoint code aan het eind van de link (er staat nu GCM54J) aanpassen aan de cache die wilt printen. 10 juli 2007 bewerkt door Mars Express Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert-Ernie Geplaatst 11 juli 2007 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2007 Ja ik heb inderdaad gemerkt dat er op .com eea aangepast is grgrgr. Of het een verbetering is weet ik nog niet. Wel heb ik inmiddels tips gekregen om toch de logs mee te kunnen printen van .com Many many thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten