Heirbaut Hunters Geplaatst 13 juli 2007 Geplaatst 13 juli 2007 Zucht, waren er maar meer verstandige mensen met ondeugende trekjes . Ik hou hier wel van. Zonnig spoor ZUURTJE Voor jou maakt het toch niks uit. Als een cache in de zandbak ligt weet je hem nog zo te benaderen, dat 5-sterren ook gekund had, al is het maar de manier waarop je dat blauwe blik de wegen over beweegt. Nee, met jou op veldtocht is altijd feest
Zuurtje Geplaatst 13 juli 2007 Geplaatst 13 juli 2007 We gaan de komende 3 weken langs de rotskusten van Wales en Ierland cachen. Daar zal ik die 5 sterren ook wel weten te creëren. Gaat trouwens nogal snel op dit moment agv de lichamelijke beperkingen . Zonnig spoor ZUURTJE
Team Zonnebloemen Geplaatst 13 juli 2007 Geplaatst 13 juli 2007 Ja ik weet het zeker, dit is ook in Nederland, op de A1 of eigenlijk onder. Je kan het vinden bij Almelo en de Cache heet Tube III Groetjes, Raymond.
Geothean Geplaatst 14 juli 2007 Geplaatst 14 juli 2007 ik vind hem leukmaar wat is de link van die op de champs elysee? die vind ik ook leuk hoe creatiever hoe leuker Hij is inmiddels wel gearchiveerd hoor.Hier te vinden
Quaerens Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Hier te vinden Grappig idee, ook voor Nederland? Ik doe Den Haag en Utrecht wel, nu nog vrijwilligers voor Arnhem, Haarlem, Groningen, Rotterdam en Amsterdam. Q
TuuronTour Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Hier te vinden Grappig idee, ook voor Nederland? Ik doe Den Haag en Utrecht wel, nu nog vrijwilligers voor Arnhem, Haarlem, Groningen, Rotterdam en Amsterdam. Q Je bent Ons Dorp vergeten te noemen
Aanbevolen berichten