tejoos Geplaatst 3 juli 2007 Geplaatst 3 juli 2007 Afgelopen weekend blijkt een cache van ons door 3 teams gevonden te zijn. Normaal krijgen wij als cache-owner een mailtje dat hij gevonden is. Dit weekend echter niet. Inmiddel is de cache al weer een paar keer gevonden en nu komen de mailtjes weer wel. Hebben meer cache-owners vergelijkbare ervaringen en is er een verklaring voor? de Tejoos
MCMAL Geplaatst 3 juli 2007 Geplaatst 3 juli 2007 Afgelopen weekend blijkt een cache van ons door 3 teams gevonden te zijn. Normaal krijgen wij als cache-owner een mailtje dat hij gevonden is. Dit weekend echter niet. Inmiddel is de cache al weer een paar keer gevonden en nu komen de mailtjes weer wel. Hebben meer cache-owners vergelijkbare ervaringen en is er een verklaring voor? de Tejoos Niks nieuws
Wilxlii Carrotte Geplaatst 3 juli 2007 Geplaatst 3 juli 2007 Ja, ik heb van mijn nieuwe cache "8:13" geen logmails gehad van founds op 1 juli. Ik dacht daarom ten ontechte dat een hele club zoekers niks had gevonden. Voor de zekerheid keek ik even op de beschrijving zelf en ontdekte, dat men tamelijk massaal wel succes had gehad. Ik heb geen verklaring voor het niet ontvangen van die logmails. ...Niks nieuws Het gaat niet om notifications, maar om mails waarin de logs voor de owned caches staan.
de Roode Lantaarn Geplaatst 3 juli 2007 Geplaatst 3 juli 2007 (bewerkt) Is het afgelopen half jaar regelmatig. Bij een weekend met goed weer verwacht ik minimaal 18 founds. Soms komen de [OWNER] mailtje pas enkele dagen later binnen. [OWNER] mailtjes gelden voor caches alsook voor je trackables (coins en TB's) Errug lastig met een geocoin race. 3 juli 2007 bewerkt door de Roode Lantaarn
brilstar Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Ik heb hetzelfde ervaren maar niet als eigenaar maar als watcher. Zaterdagavond scoorde ik goud en dan wil ik graag weten wie ik te snel af was. Dus op de watchlist. Het bleef verdacht rustig. Maar ook hier bleken de mail notificaties niet door te komen. Ik weet niet of dit nu al weer werkt.
De Oliva's Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Afgelopen weekend blijkt een cache van ons door 3 teams gevonden te zijn. Normaal krijgen wij als cache-owner een mailtje dat hij gevonden is. Dit weekend echter niet. Inmiddel is de cache al weer een paar keer gevonden en nu komen de mailtjes weer wel. Hebben meer cache-owners vergelijkbare ervaringen en is er een verklaring voor? de Tejoos Zelfde voor de logs van 1 juli. Het was me trouwens nog niet opgevallen.....
@rend Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Ook mij is dat afgelopen weekend overkomen, jammer dat we dit hier bespreken, want ik geloof dat .com de boosdoener is. Maar het lucht wel even op
gpsgek Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Ook hier niks op 1 juli!!! Toch leuk om achteraf totaal onverwachts nog 3 mooie logs te kunnen lezen...
Kruimeldief Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Klopt helemaal, buiten dat ik er via telefoon en email om al op gewezen ben, ervaar ik het zelf ook dat, of mijn caches niet meer bezocht worden, of dat er weer ens een probleem zit in de automatische verzending van de owner mailtjes. De andere mailtjes,notify enz enz komen wel binnen. Probleem ligt bij geocaching.com.
De Oliva's Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Klopt helemaal, buiten dat ik er via telefoon en email om al op gewezen ben, ervaar ik het zelf ook dat, of mijn caches niet meer bezocht worden, of dat er weer ens een probleem zit in de automatische verzending van de owner mailtjes.De andere mailtjes,notify enz enz komen wel binnen. Probleem ligt bij geocaching.com. Eeeh, Kruimeldief: 0 found, 0 hidden?
hesselannema Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Klopt helemaal, buiten dat ik er via telefoon en email om al op gewezen ben, ervaar ik het zelf ook dat, of mijn caches niet meer bezocht worden, of dat er weer ens een probleem zit in de automatische verzending van de owner mailtjes. De andere mailtjes,notify enz enz komen wel binnen. Probleem ligt bij geocaching.com. Eeeh, Kruimeldief: 0 found, 0 hidden? Jij weet toch wel dat kruimeldief alleen maar caches aproofte en ander goede dingen doet voor GC. En dat kruimeldief onder een ander team naam cached.... te zamen met kralenfee.
Kruimeldief Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Ja, kruimeldief heeft 0 found en 0 hidden. Maar ik (wij) cachen onder een andere naam.
De Oliva's Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 (bewerkt) Weet ik natuurlijk. Vandaar de 4 juli 2007 bewerkt door De Oliva's
Kruimeldief Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Oeps, zag het bericht van Hesselannema (nog) niet in de RSS reader Weet ik natuurlijk. Vandaar de Dat was duidelijk Het lijkt met die statsbar ook wel vreemd als ik over eigen caches praat of over caches die we gedaan hebben.
De Oliva's Geplaatst 4 juli 2007 Geplaatst 4 juli 2007 Oeps, zag het bericht van Hesselannema (nog) niet in de RSS reader Weet ik natuurlijk. Vandaar de Dat was duidelijk Het lijkt met die statsbar ook wel vreemd als ik over eigen caches praat of over caches die we gedaan hebben. Misschien kan je eraan toevoegen: " 5300 approved" (of hoeveel het er ook zijn inmiddels) Nou we zijn redelijk off topic geraakt.
Aanbevolen berichten