Haai Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Hoi, vanmorgen toen we ons verheugden op de omgeving van Torhout (we hadden zo'n tien caches voor ogen) vond mijn gpsmap 60csx niet gelijk de satellieten. Ik had al wel vast op' find' gedrukt voor de route. Vervolgens gaat hij "rekenen" met als resultaat; dat alle caches die er in stonden verdwenen waren. Komt iemand dit bekend voor? Hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen? Was jet gewoon domme pech?? groet, dada
Peetee Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Lijkt het probleem dat in dit draadje wordt beschreven een beetje op wat jij hebt gezien?
Haai Geplaatst 25 juni 2007 Auteur Geplaatst 25 juni 2007 Lijkt het probleem dat in dit draadje wordt beschreven een beetje op wat jij hebt gezien? citaat: "Also, occasionally, ALL of my geocaches will disappear from the screen. I can't load any more until I "delete" the empty directory. Anyone else have this happen" dat speelde bij ij niet. Ik hoefde niets te legen. dat ging vanzelfd
Kruimeldief Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Als je 'gevonden" aanklikt "verdwijnt" de wp uit de lijst van geocaches naar de lijst Waypoints. Het is immers gevonden. Het icoontje van een dichte box, een nog niet gevonden cache, verandert in een open box, een gevonden cache. en gevonden caches hoeven immers niet meer in je lijst van geocaches voorkomen. Ze zijn er dus wel, alleen geopend in Waypoints. Zelfs de datum en tijd van het vinden wordt opgeslagen in je 60 CSx Tenminste als dat je probleem is
gpsgek Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Ze zijn er dus wel, alleen geopend in Waypoints. Zelfs de datum en tijd van het vinden wordt opgeslagen in je 60 CSx Eehm even tussendoor..., al tijden zoek ik naar deze feature... Waar kan ik de datum en tijd terugvinden?
Ruud4d Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 (bewerkt) Ze zijn er dus wel, alleen geopend in Waypoints. Zelfs de datum en tijd van het vinden wordt opgeslagen in je 60 CSx Eehm even tussendoor..., al tijden zoek ik naar deze feature... Waar kan ik de datum en tijd terugvinden? Datum kun je terug vinden in de agenda. De tijd geeft hij niet weer op mijn gele 60. Misschien in de 60 CSx wel. Het moet overigens wel ingesteld staan bij de opties voor "Geocache". 25 juni 2007 bewerkt door Ruud4d
Haai Geplaatst 25 juni 2007 Auteur Geplaatst 25 juni 2007 Als je 'gevonden" aanklikt "verdwijnt" de wp uit de lijst van geocaches naar de lijst Waypoints. Het is immers gevonden. Het icoontje van een dichte box, een nog niet gevonden cache, verandert in een open box, een gevonden cache. en gevonden caches hoeven immers niet meer in je lijst van geocaches voorkomen. Ze zijn er dus wel, alleen geopend in Waypoints. Zelfs de datum en tijd van het vinden wordt opgeslagen in je 60 CSx Tenminste als dat je probleem is Uhh, bedankt maar nee ging er eigenlijk om dat alle waypoints en alle caches spontaan verdwenen
Aanbevolen berichten