Spring naar bijdragen

Probleem met activeren van een nieuwe Travel Bug


opa81

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar dagen geleden een travelbug penning gekocht die ik probeer te aktiveren maar hij blijft zeggen dat de 2 codes die ik erbij heb gekregen niet bij elkaar passen.

 

Heeft iemand een oplossing hiervoor.

 

Andre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een paar dagen geleden een travelbug penning gekocht die ik probeer te aktiveren maar hij blijft zeggen dat de 2 codes die ik erbij heb gekregen niet bij elkaar passen.

 

Heeft iemand een oplossing hiervoor.

 

Andre

Je moet goed opletten tussen het verschil in een nul en een letter o, dit komt vaker voor.

 

Via de link http://www.geocaching.com/track/ en dan kiezen voor het invulvakje achter Activate Trackable Item: moet je in de juiste richting helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote letters kleine letters niets werkt.

De code die op het metalen plaatje staat is het zogenaamde tracking nummer.

Daarnaast zit er op de sticker de activation code.

Beide moeten overeen komen om succesvol te kunnen activeren.

Hoofd- en kleine letters zijn normaal gesproken niet van invloed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangrijke mededeling van de goodiesshop

 

Er zijn een paar stickers op de zakjes waarin de Travel Bugs zitten fout bedrukt.

 

Hoogstwaarschijnlijk is de activatiecode CACHER fout in die gevallen en moet het WORLD zijn.

 

Ik weet niet wie de foute TB's heeft gekocht en wie de goede; ook op de laatste events heb ik foute TB's over de toonbank verkocht, zo blijkt uit email naar de goodiesshop. Ik heb ook al een telefoontje gehad van een klant over deze moeilijkheid.

Lukt het met WORLD niet dan heb ik nog wel een paar andere activatie codes die geprobeerd kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Het probleem van niet kunnen activeren speelt ook bij ons.

Vandaag zelfs even naar de Prof gefietst en de TB omgeruild.

Echter het lukt tot nu toe niet deze te activeren. Ondanks het lijstje met andere codes.

De 'truuk' met o=0 ook uitgeprobeerd.

Iemand een goed idee???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Afgelopen zondag op het tweede Icecream Event op Goeree Overflakkee heb ik bij de daar aanwezige Duitse geocache shop "cache area" een TB gekocht. Als ik deze bij Geocaching.com wil activeren krijg ik de melding: "The Travel Bug you requested does not exist in the system" .

Er zitten geen characters als o of 0 in het tracking nummer dus ik weet zeker dat ik dit juist heb ingevuld. Ook de bijbehorende activation code was duidelijk.

Ik heb een mail gestuurd aan de Duitse shop maar krijg geen reactie. Iemand nog een idee wat ik verder kan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg in de goodiesshop ook af en toe van iemand een bericht dat een TB niet wil activeren.

Mijn advies is: probeer de activatie op een andere computer, met een andere browser of zo.

Ik heb het idee dat een samenspan van virus-killers, firewalls, modeminstelling, browser (en pluginns)e.d. de activatie soms verhinderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...