Spring naar bijdragen

Verwijderen van found caches uit Google Earth


Team_Ciao_Bella

Aanbevolen berichten

Bestaat er een mogelijkheid om de gevonden caches definitief uit de lijst van Google Earth te verwijderen.

ik kan e verwijderen maar zodra ik Google Earth heb afgesloten en start deze opnieuw op staan ze weer terug in beeld. wie kan mij helpen?

 

groetjes Team Ciao Bella. (Marcel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je misschien eerst verteld hoe je ze erin gekregen hebt wordt het ook wat duidelijker om ze te verwijderen.

 

 

Caches op Google Eart: Mijn Cache pagina, rechter kolom:

Google Mapping Features

 

Download Geocache browser in Google Earth

 

Voila, een verbinding met het geocache.com.

 

Gaat er nu een rood lampje branden? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je misschien eerst verteld hoe je ze erin gekregen hebt wordt het ook wat duidelijker om ze te verwijderen.

 

 

Caches op Google Eart: Mijn Cache pagina, rechter kolom:

Google Mapping Features

 

Download Geocache browser in Google Earth

 

Voila, een verbinding met het geocache.com.

 

Gaat er nu een rood lampje branden? :thumbup:

:blush: Ja dat zeg jij maar er zijn ook andere manieren voor.

Wie zegt dat de GC plugin geïnstalleert is. Ik zie het nergens staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En.... als ze de Goudflitters manier hebben gebruikt, dan kan men de gevonden caches daar niet tussenuit halen. De plugin van gc.com in Google Earth laat gewoon alle caches zien die er zijn. is dus niet cachergebonden.

 

Maar.... waarom heb ik nu een vermoeden dat men niet google earth bedoeld maar google maps? En dan ook nog eens onze eigen gebruikte maps?

 

Anders zou ik het namelijk niet weten. Google earth heeft verder niets met gc.com te maken en zoals gezegd, de plugin van gc.com is universeel voor ideres gebruik en deze ziet niet wie toevallig op GE zit te kijken :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehhh luitjes ik heb het bestandje Geocache browser in Google Earth gedownload, deze is in Google Earth zichtbaar in de linkerkolom onder de naam, Geocaching Network KML deze laat wereldwijd alle caches zien.

 

Echter was mijn vraag of het mogelijk is de reeds gevonden caches eruit te filteren, maakt het voor mij een stuk overzichtelijker.

 

Alvast bedankt voor de reacties, hoop een passende oplossing te horen van jullie, groetjes Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehhh luitjes ik heb het bestandje Geocache browser in Google Earth gedownload, deze is in Google Earth zichtbaar in de linkerkolom onder de naam, Geocaching Network KML deze laat wereldwijd alle caches zien.

 

Echter was mijn vraag of het mogelijk is de reeds gevonden caches eruit te filteren, maakt het voor mij een stuk overzichtelijker.

 

Alvast bedankt voor de reacties, hoop een passende oplossing te horen van jullie, groetjes Marcel.

 

 

 

Zie mijn vorige reply op je vraag. Nee, het kan niet. De plugin (Geocaching Network KML) is een "universele" plugin en niet persoonsgebonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is de enige manier;; GSAK-> filteren op niet gevonden caches->export b.v. in wpt formaat voor ozi, en dan export in ozi naar google-earth..

 

 

Putput2

Klopt helemaal en dan de geocaching network huppeldepup uitschakelen. Anders blijf je nog steeds alle caches zien en dan ook nog steeds ruim 100 meter of zelfs meer op de verkeerde plek ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is de enige manier;; GSAK-> filteren op niet gevonden caches->export b.v. in wpt formaat voor ozi, en dan export in ozi naar google-earth..

 

 

Putput2

 

Inderdaad, of vanuit GSAK direct exporteren naar Google Earth via een van deze macro's. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...