Spring naar bijdragen

Cache Plaats regels nodig? - ...en welke dan...


Gast 72-1010008309

Aanbevolen berichten

Met de laatste spreker eens. Dus we moeten eigenlijk de plaatser in z'n waarde laten. Het geven van een cijfer vinden sommigen niet op hun plaats, want als je dus een laag cijfer toebedeelt krijgt voor iets waar je bloed, zweet en vooral tranen op gelopen hebt om alles zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen is ook niet leuk. Ook daar ben ik het mee eens.

 

Maar wat dachten jullie van een tussenvariant: "De michelinster".  Zonder michelinster wil niet zeggen dat hij niet goed is of zo, maar met dan heeft het toch een stukje extra............iets, zalk maar zegge.

 

Hoe de sterren te geven, daar kunnen we het altijd nog over hebben. B.V. als méér dan ...%  de betreffende cache een bepaalde ster geeft, kan hij ook toegekend worden. Moet dan alleen gelden voor caches van uitzonderlijke "schoonheid"bijvoorbeeld.

 

Laat maar horen  :D   ???   :alien:

 

Mumzle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met alle respect voor de restaurant-eigenaren en/of koks van één of meerdere Michelinsterren, maar door omstandigheden binnen mijn werk heb ik diverse keren in verschillen restaurants mogen eten die van die sterren hadden in binnen en buitenland en ik kon nu echt niet zeggen dat het daar altijd beter smaakte. Daarom kan ik (mijn mening) nu niet  zeggen dat dat dan echt een rapportcijfer is in de trant van goed of slecht. Het gaf wel een stukje exclusiviteit aan het geheel. Dat had ik slechts in gedachten. Een soort van pluim voor de eigenaar op basis van bijvoorbeeld de lokatie, de omgeving, de tijd die erin is gaan zitten om hem zo mooi en degelijk te maken etc. We weten allemaal dat er caches zijn die zijn neergelegd door iemenad die zich er met een Jantje van Leiden vanaf maakt. Desalniettemin kunnen die caches ook leuk kunnen zijn, maar ik hoopte dat de invoering van een dergelijke ster de plaatsers zou aanmoedigen om net even dát stukje extra te doen wat wij nu juist zo leuk vinden aan de betreffende caches.

 

Mumzle

 

Mumzle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Ik heb nog een verzoekje....dus geen regeltje...of plaatser de lengte van de tocht erbij willen zetten ivm buggie's/kinderwagen, kleine kinderen, ouder mensen, puppie's en mensen met andere beperkingen  :D  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, ik denk toch dat het het simpelst is om gewoon de logjes te lezen, hieruit kan je vrijwel altijd opmaken of een cache leuk is of niet. Dus geen ingewikkeleld gedoe met sterren enzo...

 

Da's toch veel makkelijker??  :butbut:

 

De lengte van de tocht vermelden in de cache info lijkt me OK! Ga ik bij de mijne ook effe doen.

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

 

Ik heb er nog eens over geslapen.

 

Ik zal er voortaan bij zetten of mijn caches kindonvriendelijk zijn of niet.

 

En dat is dan wel de beste en belangrijkste afspraak die we kunnen maken.

 

Ixie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Volgens mij al heel piepjonge kindertjes kwam pas een log tegen waarbij ze de kinderwagen hebben moeten optillen.

:D  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P 

 

Ik heb er nog eens over geslapen.

 

Ik zal er voortaan bij zetten of mijn caches kindonvriendelijk zijn of niet.

 

En dat is dan wel de beste en belangrijkste afspraak die we kunnen maken.

 

Ixie

houden we er dan ook met de goodies rekening mee ?

fopspenen enzo ? ....... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...