magelhaessuccessors Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 Vandaag pgctsp240x320 op mij HTC touch dual geïnstalleerd. Na "onreglementair" afsluiten (rode kruisje rechts-boven) start het programmaatje bij mij niet meer op... (Wel weer na herstart).
Team Sweetlake Geplaatst 30 maart 2008 Auteur Geplaatst 30 maart 2008 Het lijkt mij in dit geval beter om de PDA versie te installeren. Laat me aub weten of dat beter gaat.
Team Sweetlake Geplaatst 30 maart 2008 Auteur Geplaatst 30 maart 2008 Vandaag pgctsp240x320 op mij HTC touch dual geïnstalleerd. Na "onreglementair" afsluiten (rode kruisje rechts-boven) start het programmaatje bij mij niet meer op... (Wel weer na herstart). Weet je misschien nog in welke programmaonderdeel dat gebeurd, of is het bij alle onderdelen ?
Biertjuh Geplaatst 31 maart 2008 Geplaatst 31 maart 2008 Vandaag pgctsp240x320 op mij HTC touch dual geïnstalleerd. Na "onreglementair" afsluiten (rode kruisje rechts-boven) start het programmaatje bij mij niet meer op... (Wel weer na herstart). Weet je misschien nog in welke programmaonderdeel dat gebeurd, of is het bij alle onderdelen ? Op mijn HTC Touch Dual gebeurd dit in alle programma onderdelen. Ik heb de PDA versie nog niet geprobeerd. Verder niets dan lof voor deze utility. Ruud
Team Sweetlake Geplaatst 31 maart 2008 Auteur Geplaatst 31 maart 2008 Ik weet inmiddels vrijwel zeker dat jullie de PDA versie moeten hebben. De PDA versie biedt een keyboard op het touchscreen, wat een SmartPhone in principe niet heeft. Je kan derhalve stellen dat wanneer een PDA/SmartPhone een touchscreen heeft, je de PDA versie moet hebben. Wanneer er geen touchscreen is, dan de SmartPhone versie. Voor de zekerheid zal ik dat voor de volgende versie inbouwen. Maar, nogmaals : neem de PDA versie en zeer waarschijnlijk zijn de problemen voorbij
magelhaessuccessors Geplaatst 31 maart 2008 Geplaatst 31 maart 2008 (bewerkt) Het lijkt mij in dit geval beter om de PDA versie te installeren. Laat me aub weten of dat beter gaat. Vandaag de smartphone-versie van mijn HTC Touch Dual verwijderd en de PDA-versie geïnstalleerd. Het programma loopt nu als een speer. Ik denk dat ik daar heel veel plezier van ga hebben. Team Sweetlake geweldig bedankt! 31 maart 2008 bewerkt door magelhaessuccessors
Biertjuh Geplaatst 1 april 2008 Geplaatst 1 april 2008 Net de PDA versie geinstalleerd en het draait als een tierelier. Keep on the good work Ruud
Grote Griezel Geplaatst 2 april 2008 Geplaatst 2 april 2008 Ik heb zojuist versie 1.7 geïnstalleerd op mijn IPAQ HP2210 PocketPC 2003. Wat een geweldig programma, niets dan hulde !! Ter info, ik moest upgraden naar ActiveSync 4.5 en Dotnet 3.5 voordat ik 1.7 kon installeren. Zou ik zelf nog iets extra's willen in dit programma behalve MP3-tjes afspelen ? Misschien Rot13 decryptie of het exacte midden kunnen bepalen tussen twee willekeurige punten, maar de huidige funtionaliteit is wat mij betreft al op een hoog niveau. Mijn dank voor al dit harde werk! GG
LTeunis Geplaatst 3 april 2008 Geplaatst 3 april 2008 Ik heb zojuist versie 1.7 geïnstalleerd op mijn IPAQ HP2210 PocketPC 2003. Wat een geweldig programma, niets dan hulde !! Ter info, ik moest upgraden naar ActiveSync 4.5 en Dotnet 3.5 voordat ik 1.7 kon installeren. Zou ik zelf nog iets extra's willen in dit programma behalve MP3-tjes afspelen ? Misschien Rot13 decryptie of het exacte midden kunnen bepalen tussen twee willekeurige punten, maar de huidige funtionaliteit is wat mij betreft al op een hoog niveau. Mijn dank voor al dit harde werk! GG ROT13 zit erin.
Team Sweetlake Geplaatst 3 april 2008 Auteur Geplaatst 3 april 2008 ROT13 zit erin. Inderdaad, te vinden als de Hint Decrypter
Grote Griezel Geplaatst 4 april 2008 Geplaatst 4 april 2008 Mijn excuses, inderdaad zit ROT13 erin, in mijn enthousiasme over deze tool heb ik een iets te snelle reactie gestuurd. Inmiddels al wat meer getest, alles werkt tot op heden probleemloos ! Grote Griezel
Lepman Geplaatst 5 april 2008 Geplaatst 5 april 2008 (bewerkt) Het installeren lukt nog even niet bij mij op de HTC TyTn2. Ik heb een xml-bestand ipv een cab bij de gedownloade files. Als ik die aanklik krijg ik een rss-feed of hoe dat ook mag heten... .net ge-update maar dan lukt het nog niet. De extensie gewijzigd in .cab maar dan geeft de pda aan; installatie mislukt. Iemand een idee? 5 april 2008 bewerkt door Lepman
Peetee Geplaatst 5 april 2008 Geplaatst 5 april 2008 Ik heb het de afgelopen week eens even geinstalleerd op een wat oudere pda, de HP Ipaq. Ziet er inderdaad prima uit en werkt zo te zien als een speer!!
Team Sweetlake Geplaatst 5 april 2008 Auteur Geplaatst 5 april 2008 Dit probleem komt vaker voor. Ik zal het straks op de site ook vermelden, maar nu even eerst hier. Het komt doordat bij sommigen na het downloaden van het programma van de site, het bestand automatisch uitgepakt wordt in 3 bestandjes : 0000PGCT.001, _setup.xml en 0000pgct.000 Dat is natuurlijk niet de bedoeling; het bestand dat je download moet in zijn geheel naar de PDA/Smartphone gekopieerd/verplaatst worden en aldaar laat je het installeren door bijv. op het .cab bestand te dubbelklikken. De oplossing hiervoor is te zoeken naar het programma wat de bestanden automatisch uitpakt en de optie voor automatisch uitpakken (of decomprimeren) na downloaden uitschakelen.
Kruimeldief Geplaatst 5 april 2008 Geplaatst 5 april 2008 Dit probleem komt vaker voor. Ik zal het straks op de site ook vermelden, maar nu even eerst hier.Het komt doordat bij sommigen na het downloaden van het programma van de site, het bestand automatisch uitgepakt wordt in 3 bestandjes : 0000PGCT.001, _setup.xml en 0000pgct.000 Dat is natuurlijk niet de bedoeling; het bestand dat je download moet in zijn geheel naar de PDA/Smartphone gekopieerd/verplaatst worden en aldaar laat je het installeren door bijv. op het .cab bestand te dubbelklikken. De oplossing hiervoor is te zoeken naar het programma wat de bestanden automatisch uitpakt en de optie voor automatisch uitpakken (of decomprimeren) na downloaden uitschakelen. Klopt, dat is ook vaak het probleem met een "cab" file. Vele uitpakprogramma's zien het als een van de soorten inpakmogelijkheden als zip, arj, rar enz. Complete cab moet naar de PPC gebracht worden en in de PPC aangeklikt worden en dan weet de PPC wat hij er mee moet doen, namelijk zelf uitpakken en installeren waar het hoort. Kun je er geen autoexecute file van maken die meteen de cab naar de PPC transporteert?
Aanbevolen berichten