D_Jakke Geplaatst 21 februari 2008 Geplaatst 21 februari 2008 optie om nieuw wp te bekomen door snijpunten van cirkels zou een handige optie zijn.
Team Sweetlake Geplaatst 21 februari 2008 Auteur Geplaatst 21 februari 2008 optie om nieuw wp te bekomen door snijpunten van cirkels zou een handige optie zijn. Je hebt geluk, in de volgende versie zit dit erin, het heet voorlopig "2 WPs + 2 Afstanden = 2 nieuwe WPs"
Bitte ein Bit Geplaatst 21 februari 2008 Geplaatst 21 februari 2008 optie om nieuw wp te bekomen door snijpunten van cirkels zou een handige optie zijn. Je hebt geluk, in de volgende versie zit dit erin, het heet voorlopig "2 WPs + 2 Afstanden = 2 nieuwe WPs"
D_Jakke Geplaatst 21 februari 2008 Geplaatst 21 februari 2008 optie om nieuw wp te bekomen door snijpunten van cirkels zou een handige optie zijn. Je hebt geluk, in de volgende versie zit dit erin, het heet voorlopig "2 WPs + 2 Afstanden = 2 nieuwe WPs" ook voor de snijpunten van 3 cirkels ? Had vandaag zon cache waar ik wp moest halen uit 3 cirkels. daar ik niet zo ver vandaan woon ff naar huis om dit in ozi te doen.
Team Sweetlake Geplaatst 21 februari 2008 Auteur Geplaatst 21 februari 2008 optie om nieuw wp te bekomen door snijpunten van cirkels zou een handige optie zijn. Je hebt geluk, in de volgende versie zit dit erin, het heet voorlopig "2 WPs + 2 Afstanden = 2 nieuwe WPs" ook voor de snijpunten van 3 cirkels ? Had vandaag zon cache waar ik wp moest halen uit 3 cirkels. daar ik niet zo ver vandaan woon ff naar huis om dit in ozi te doen. Vooralsnog zal dat er niet in komen. Er moet nog wel iets blijven wat je zelf moet uitzoeken En met de snijpunten van twee cirkels ben je ook al heel ver, hoef je alleen maar te beredeneren welke van de twee mogelijke coördinaten het zal zijn
Team Sweetlake Geplaatst 22 februari 2008 Auteur Geplaatst 22 februari 2008 Nieuwste versie : 1.6 - Exporteren coördinaten naar kladblok toegevoegd nu ook bij Smartphone (Idee Boswijk Posse) - Nieuwe navigatiemodule: Bereken snijpunt van twee lijnen ofwel waar kruisen de diagonalen van vier coördinaten (Idee Bitte ein Bit) - Nieuw bij RD <--> WGS84 : Er kan nu ook geconverteerd worden naar en van UTM met WGS 84 en RD - Navigatiemodule 2 WP + 2 Afst = 2Wp' is hernoemd naar 'Snijpunten van twee cirkels' Veel plezier ermee !
LTeunis Geplaatst 23 februari 2008 Geplaatst 23 februari 2008 Heel mooi Nu kan jeer (bijna) alles mee. Een schoonheidsfoutje, bij converteren van coordinaten naar RD UTM zonder iets ingegeven te hebben (lege velden dus) knalt het programma eruit.
Team Sweetlake Geplaatst 23 februari 2008 Auteur Geplaatst 23 februari 2008 Heel mooi Nu kan jeer (bijna) alles mee. Een schoonheidsfoutje, bij converteren van coordinaten naar RD UTM zonder iets ingegeven te hebben (lege velden dus) knalt het programma eruit. Ik ga meteen aan de gang, niet aan gedacht...
Team Guppie Geplaatst 23 februari 2008 Geplaatst 23 februari 2008 dat ziet er weeer mooi uit, we gaan hem downen en instaleren toppertje maar weer sweetlake
Team Sweetlake Geplaatst 23 februari 2008 Auteur Geplaatst 23 februari 2008 Heel mooi Nu kan jeer (bijna) alles mee. Een schoonheidsfoutje, bij converteren van coordinaten naar RD UTM zonder iets ingegeven te hebben (lege velden dus) knalt het programma eruit. Ik ga meteen aan de gang, niet aan gedacht... Is voor elkaar nu!
Team Sweetlake Geplaatst 18 maart 2008 Auteur Geplaatst 18 maart 2008 Versie 1.7 is in aantocht. Grootste verandering is dat de Vigenère codering en decodering is toegevoegd. De PDA versie is klaar, waarschijnlijk aanstaande vrijdag ga ik hem omzetten naar de Smartphone versie. Als dat klaar is komen beide versies 's-avonds online beschikbaar.
MCMAL Geplaatst 18 maart 2008 Geplaatst 18 maart 2008 Vandaag mijn HTC P3650 Cruise ontvangen en gelijk uitgeprobeerd. Echt blij mee, dankjewel
Team Sweetlake Geplaatst 21 maart 2008 Auteur Geplaatst 21 maart 2008 (bewerkt) Nieuwste versie: 1.7 - Vigenère (De)coderen toegevoegd - In hoofdmenu menukeuze Letters hernoemd naar Tekstanalyse - In de geschreven code een paar dingen wat transparanter gemaakt zodat ik op een later moment nog steeds begrijp wat ik zelf geschreven heb... Veel plezier !! 21 maart 2008 bewerkt door Team Sweetlake
Aanbevolen berichten