jos.vanzetten Geplaatst 11 juni 2007 Geplaatst 11 juni 2007 Ik heb hem draaiend op een HP HX4700 WM5. Dank je wel. Jos van Zetten
Team Sweetlake Geplaatst 13 juni 2007 Auteur Geplaatst 13 juni 2007 (bewerkt) Ik heb zojuist een nieuwe versie op site gezet. Info over versieveranderingen staan ook op de site Daarnaast heb ik vanwege vele verzoeken ook een Smartphone versie gemaakt. De nu gepubliceerde versie is voor smartphones met een 176x220 schermpje. Over enige tijd (denk aan een paar dagen) komt een 240x320 versie voor smartphones uit. Veel plezier ermee !! 13 juni 2007 bewerkt door Team Sweetlake
PaLPiTaTioN Geplaatst 13 juni 2007 Geplaatst 13 juni 2007 Wat handig zou zijn als extra functionaliteit is het opslaan van een berekend waypoint (bijvoorbeeld bij projectie) als wpt-bestand, zodat deze weer in Oziexplorer kan worden ingelezen. En als ov2-bestand voor tomtom. Als je wil weten hoe de formaten zijn, neem dan contact met me op, want ik heb het ov2-formaat eens ontcijferd en kan je aan een specificatie helpen. Groeten, Palpitation
LTeunis Geplaatst 14 juni 2007 Geplaatst 14 juni 2007 Wat handig zou zijn als extra functionaliteit is het opslaan van een berekend waypoint (bijvoorbeeld bij projectie) als wpt-bestand, zodat deze weer in Oziexplorer kan worden ingelezen. En als ov2-bestand voor tomtom. Als je wil weten hoe de formaten zijn, neem dan contact met me op, want ik heb het ov2-formaat eens ontcijferd en kan je aan een specificatie helpen. Groeten, Palpitation En in geval van .wpt kan gpsVP er dan ook mee overweg.
Team Sweetlake Geplaatst 14 juni 2007 Auteur Geplaatst 14 juni 2007 (bewerkt) Wat handig zou zijn als extra functionaliteit is het opslaan van een berekend waypoint (bijvoorbeeld bij projectie) als wpt-bestand, zodat deze weer in Oziexplorer kan worden ingelezen. En als ov2-bestand voor tomtom. Als je wil weten hoe de formaten zijn, neem dan contact met me op, want ik heb het ov2-formaat eens ontcijferd en kan je aan een specificatie helpen. Groeten, Palpitation Da's een goeie! Ik ga er mee beginnen zodra ik de 240x320 versie van Smartphone klaar heb. 14 juni 2007 bewerkt door Team Sweetlake
ronenbianca Geplaatst 14 juni 2007 Geplaatst 14 juni 2007 Wat handig zou zijn als extra functionaliteit is het opslaan van een berekend waypoint (bijvoorbeeld bij projectie) als wpt-bestand, zodat deze weer in Oziexplorer kan worden ingelezen. En als ov2-bestand voor tomtom. Als je wil weten hoe de formaten zijn, neem dan contact met me op, want ik heb het ov2-formaat eens ontcijferd en kan je aan een specificatie helpen. Groeten, Palpitation Da's een goeie! Ik ga er mee beginnen zodra ik de 240x320 versie van Smartphone klaar heb. Als je dan toch wpt exports gaat maken; vergeet dan niet het GPX formaat. Wellicht kun je dan ook wpt imports maken; dit om bijv de projectie te vergemakkelijken ...
Team Sweetlake Geplaatst 15 juni 2007 Auteur Geplaatst 15 juni 2007 (bewerkt) Het programmeren is klaar zover. Er zijn nu drie smaakjes van de PGCT : 1) PDA versie 2) Smartphone versie, schermgrootte 176 x 220 3) Smartphone versie, schermgrootte 240 x 320 Alle versies zijn nu te downloaden vanaf de site www.pgct.nl Opmerkingen/suggesties etc. zijn uiteraard van harte welkom !!! Veel plezier ermee 24 december 2008 bewerkt door Team Sweetlake
cachorganic Geplaatst 15 juni 2007 Geplaatst 15 juni 2007 Het programmeren is klaar zover.Er zijn nu drie smaakjes van de PGCT : 1) PDA versie 2) Smartphone versie, schermgrootte 176 x 220 3) Smartphone versie, schermgrootte 240 x 320 Alle versies zijn nu te downloaden vanaf de site www.rijkes.nl Opmerkingen/suggesties etc. zijn uiteraard van harte welkom !!! Veel plezier ermee Waarschijnlijk ben ik te achterlijk hiervoor, maar als ik dit probeer te installeren krijg ik een stuk progammeertaal te zien... - <wap-provisioningdoc> - <characteristic type="Install"> <parm name="InstallPhase" value="install" /> <parm name="OSVersionMin" value="4.0" /> <parm name="OSVersionMax" value="6.99" /> <parm name="BuildNumberMin" value="0" /> <parm name="BuildNumberMax" value="-536870912" /> <parm name="AppName" value="Geocaching PGCTsp" /> <parm name="InstallDir" value="%CE1%\PGCTsp" translation="install" /> <parm name="NumDirs" value="3" /> <parm name="NumFiles" value="1" /> <parm name="NumRegKeys" value="0" /> <parm name="NumRegVals" value="0" /> <parm name="NumShortcuts" value="1" /> </characteristic> - <characteristic type="FileOperation"> - <characteristic type="%InstallDir%" translation="install"> <characteristic type="MakeDir" /> - <characteristic type="PGCTsp176x180.exe" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="PGCTSP~1.001" /> </characteristic> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="%CE1%" translation="install"> <characteristic type="MakeDir" /> - <characteristic type="PGCTsp.lnk" translation="install"> - <characteristic type="Shortcut"> <parm name="Source" value="%InstallDir%\PGCTsp176x180.exe" translation="install" /> </characteristic> </characteristic> </characteristic> </characteristic> <characteristic type="Registry" /> </wap-provisioningdoc> Wat moet ik hiermee doen? Ik heb een nokia n73 met een klein scherm, dus die keuze heb ik ook gedaan.
Team Sweetlake Geplaatst 15 juni 2007 Auteur Geplaatst 15 juni 2007 Het programmeren is klaar zover. Er zijn nu drie smaakjes van de PGCT : 1) PDA versie 2) Smartphone versie, schermgrootte 176 x 220 3) Smartphone versie, schermgrootte 240 x 320 Alle versies zijn nu te downloaden vanaf de site www.rijkes.nl Opmerkingen/suggesties etc. zijn uiteraard van harte welkom !!! Veel plezier ermee Waarschijnlijk ben ik te achterlijk hiervoor, maar als ik dit probeer te installeren krijg ik een stuk progammeertaal te zien... - <wap-provisioningdoc> - <characteristic type="Install"> <parm name="InstallPhase" value="install" /> <parm name="OSVersionMin" value="4.0" /> <parm name="OSVersionMax" value="6.99" /> <parm name="BuildNumberMin" value="0" /> <parm name="BuildNumberMax" value="-536870912" /> <parm name="AppName" value="Geocaching PGCTsp" /> <parm name="InstallDir" value="%CE1%\PGCTsp" translation="install" /> <parm name="NumDirs" value="3" /> <parm name="NumFiles" value="1" /> <parm name="NumRegKeys" value="0" /> <parm name="NumRegVals" value="0" /> <parm name="NumShortcuts" value="1" /> </characteristic> - <characteristic type="FileOperation"> - <characteristic type="%InstallDir%" translation="install"> <characteristic type="MakeDir" /> - <characteristic type="PGCTsp176x180.exe" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="PGCTSP~1.001" /> </characteristic> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="%CE1%" translation="install"> <characteristic type="MakeDir" /> - <characteristic type="PGCTsp.lnk" translation="install"> - <characteristic type="Shortcut"> <parm name="Source" value="%InstallDir%\PGCTsp176x180.exe" translation="install" /> </characteristic> </characteristic> </characteristic> </characteristic> <characteristic type="Registry" /> </wap-provisioningdoc> Wat moet ik hiermee doen? Ik heb een nokia n73 met een klein scherm, dus die keuze heb ik ook gedaan. Ik ga kijken wat ik hier eventueel aan kan doen. Waarschijnlijk weinig want het lijkt er op dat de installer ergens een misser maakt. In ieder geval : standby
mayen Geplaatst 15 juni 2007 Geplaatst 15 juni 2007 Hier werkend op een MDA Vario! Top! @ Cachorganic: Volgens mij is de N73 wel een slimme phone, maar draait ie op Symbian. Zou kunnen verklaren waarom PGCT niet bij je werkt... De meeste PDA's an Smartphones draaien een Windows versie (CE / Mobile o.i.d)
LTeunis Geplaatst 15 juni 2007 Geplaatst 15 juni 2007 Hier werkend op een MDA Vario! Top! @ Cachorganic: Volgens mij is de N73 wel een slimme phone, maar draait ie op Symbian. Zou kunnen verklaren waarom PGCT niet bij je werkt... De meeste PDA's an Smartphones draaien een Windows versie (CE / Mobile o.i.d) Dat klopt dus als een bus. Officieel mogen alleen op WM draaiende telefoons smartphone genoemd worden. De N73 draait echt alleen op symbian.
Team Ramy Geplaatst 15 juni 2007 Geplaatst 15 juni 2007 Hoi..... Zojuist dit programmaatje geinstalleerd op een HP-iPAC PDA. Helaas zonder resultaat. Installatie gebeurt probleemloos alleen krijg ik een snelkoppelding te zien die niet werkt. Ik zal nog ff wat verder klooien, ik ben toch wel erg benieuwd naar het resultaat van al dat programmeerwerk ! Grtz, Jack Ramakers Team Ramy
Team Ramy Geplaatst 15 juni 2007 Geplaatst 15 juni 2007 Argh....het lijkt wel een cache.....weer eens niet goed gelezen, meteen beginnen en niet nadenken.... Kortom: het werkt nu !!!!! Bedankt, dit ziet er gelikt uit..... Grtz, Jack Ramakers
Ruud4d Geplaatst 16 juni 2007 Geplaatst 16 juni 2007 Ik heb een nokia n73 met een klein scherm, dus die keuze heb ik ook gedaan. In ieder geval heeft de N73 een schermgrootte 240 x 320. Dus je hebt een foutje gemaakt met de keuze. Ik weet niet af dat de oplossing is.
cachorganic Geplaatst 16 juni 2007 Geplaatst 16 juni 2007 Hier werkend op een MDA Vario! Top! @ Cachorganic: Volgens mij is de N73 wel een slimme phone, maar draait ie op Symbian. Zou kunnen verklaren waarom PGCT niet bij je werkt... De meeste PDA's an Smartphones draaien een Windows versie (CE / Mobile o.i.d) Dat klopt dus als een bus. Officieel mogen alleen op WM draaiende telefoons smartphone genoemd worden. De N73 draait echt alleen op symbian. Is er voor deze phones een andere oplossing te bedenken?
Aanbevolen berichten