Spring naar bijdragen

Homepage


GeoGerard

Aanbevolen berichten

Wie o wie wil mijn homepage testen.

 

Ik wil graag weten of het linker menu naar behoren werkt en of de chatbox bruikbaar is.

Java en javascript moeten wel aanstaan.

 

ps. Mijn site laadt in een nieuwe window, dat heeft met de layout te maken...

 

34074_1400.gif

 

 

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De buttons en de menubar zien er gelikt uit met die transparant look. Het menu aan de linkerkant doet het bij mij ook niet. Daarnaast zou ik wel proberen om alle kleuren een beetje op elkaar aan te passen zodat het één geheel lijkt.

 

Maar zeker een leuke opzet.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb mijn site bekeken met een PC in de bieb van de VU.

 

Ben er dus nu achter dat browsers qua verwerking met elkaar behoorlijk verschillen, zelfs de laatste generatie browsers.

Het verschil bestaat tussen de MSIE, Opera, Safari en Netscape browsers en dezelfde browsers kunnen ook nog op verschillende platforms (Windows, Mac OS, SUN, Unix, Linux) anders werken.

Dit geldt voor de HTML en Javascript en waarschijnlijk ook nog andere facetten.

 

Het wordt dus niet eenvoudig om een werkende site te maken, die iedereen kan zien op dezelfde manier.

 

Als de 34074_1400.gif homepage af is, wordt het wel leuk. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op de Zap up/down, Forward, Back button klik dan krijg ik bovenin "Forbidden...blabla". Zit hier nog niks achter geïmplementeerd? Anders is er iets niet helemaal o.k.

Overigens is deze neerslagradar ook een mooie. Die geeft tot veel recentere tijd gegevens. Dat scheelt een paar uur extrapoleren. Helaas is die wel een stukkie groter qua afbeelding dus past hij niet zo op je site vrees ik.

 

Ik ben benieuwd naar wat het allemaal gaat worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me wel af of die vertalingen kloppen, want naar mijn idee betekent het Italiaanse 'circa' wel 'ongeveer' maar niet 'aangaande' oftewel het Engelse 'about' is te breed om te vertalen op zo'n manier.

 

En nog een kleinigheidje, het eerste item (Over) van het Nederlandstalige menu staat te ver naar links.

 

edit: of de hele tekst erna staat te ver naar rechts :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog een kleinigheidje, het eerste item (Over) van het Nederlandstalige menu staat te ver naar links.

 

edit: of de hele tekst erna staat te ver naar rechts :P

Dat is een goede opmerking, bedankt.

 

Die vertaling is nog lang niet af, moet nog wat gebeuren!

 

Ik vraag me wel af of die vertalingen kloppen, want naar mijn idee betekent het Italiaanse 'circa' wel 'ongeveer' maar niet 'aangaande' oftewel het Engelse 'about' is te breed om te vertalen op zo'n manier.

 

Hoe zou jij dit vertalen dan ? Gaarne hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het probleem met het linker frame / menu is nu opgelost.

 

Nog een leuk nieuwtje: ik heb -in een uur tijd- een eigen forum toegevoegd, dat werkt zonder problemen.

Tevens is er een chat en een bulletinboard toegevoegd.

 

Nu nog wachten op de bezoekers. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...