GeoGorkum Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Enige tijd geleden ontvingen wij deze mail: This is an automated message from Geocaching.com Your log entry for the listing Zur roten Brücke (Traditional Cache) was deleted by the owner. Ik heb gezien dat hij inmiddels al zijn caches heeft gearchiveerd en sommige heeft hernoemd. Deze cache heet nu bijvoorbeeld 1. Net als 21 andere caches van zijn hand. Hij heeft zelfs zijn naam gewijzigd bij deze caches. Wat is hier aan de hand? Het gevolg is dat ons aantal founds nu niet meer klopt. Is daar misschien een oplossing voor zonder dat ik 50 logentries moet omnummeren? After all: we hebben de cache indertijd wel degelijk gevonden... Groeten, GeoGorkum (v/h Cache-Here)
Gast Team_Maju Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Als de naam van de legger ook gewijzigt is.. is die misschien geadopteerd? Maar dan klopt het niet dat je log verwijderd wordt.. eventueel even mailtje sturen naar de legger kan het antwoord opleveren. Anders hebben we straks weer 4 paginas met speculaties..
GeoGorkum Geplaatst 29 mei 2007 Auteur Geplaatst 29 mei 2007 Caches zijn niet geadopteerd, maar hij heeft zijn naam overal weggehaald. De bewuste cache staat nu bijvoorbeeld op naam van "dsaffdf" en een andere "dsaffdf". Gewoon wat letters op het toetsenbord ingeklopt dus. Overigens hebben we hem al gemaild (via zijn profiel dat dus nog wel op naam staat) maar geen reactie tot dusver vernomen. Het gaat er ons eigenlijk vooral om hoe we het aantal founds weer kunnen herstellen.
smeule Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Het gaat er ons eigenlijk vooral om hoe we het aantal founds weer kunnen herstellen. Weer meer caches vinden , nee gewoon nog een keer loggen en zien of ze dan wel blijven staan.
Kruimeldief Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 21 caches een nieuw nickname gegeven en allemaal gelijke namen, plus een archivering van alle cache, plus een delete van all found it logjes lijkt me een actie van iemand die boos is, alle sporen uitwist, zelf geen caches meer wil hebben en iedereen die ooit zijn caches gevonden heeft benadeelt door alle logjes te verwijderen.Het is geen actie ivm een adoptie in ieder geval. Dan ga je niet alle caches dezelfde naam geven en archiveren. Een beetje overkill lijkt me. Eigenlijk is er weinig meer aan te doen. Hij kan zijn acties niet meer terugdraaien. De logjes zijn er wel, maar kunnen alleen terug gehaald worden door een reviewer van geocaching.com. En of die daar zin in heeft... immers ieder logje weer opnieuw aanklikken, op undelete klikken, cachepagina refreshen, volgende deleted logje aanklikken, op undelete klikken, refreshen enz enz. En dat bij x aantal logjes bij zeker 21 caches? En het is niet een van de taken van een reviewer om dit te doen, als hij het doet is het goodwill.
GeoGorkum Geplaatst 29 mei 2007 Auteur Geplaatst 29 mei 2007 (bewerkt) Het gaat er ons eigenlijk vooral om hoe we het aantal founds weer kunnen herstellen. Weer meer caches vinden , nee gewoon nog een keer loggen en zien of ze dan wel blijven staan. We hebben gezien dat een paar mensen inderdaad nog een log hebben gedaan, maar dat was waarschijnlijk voordat de cache gearchiveerd werd. Nu is het niet meer mogelijk alsnog een logentry te maken helaas.... 21 caches een nieuw nickname gegeven en allemaal gelijke namen, plus een archivering van alle cache, plus een delete van all found it logjes lijkt me een actie van iemand die boos is, alle sporen uitwist, zelf geen caches meer wil hebben en iedereen die ooit zijn caches gevonden heeft benadeelt door alle logjes te verwijderen.Het is geen actie ivm een adoptie in ieder geval. Dan ga je niet alle caches dezelfde naam geven en archiveren. Wij hadden ook het vermoeden dat er "iets" speelt. Jammer wel dat mensen die het spelletje nog wel willen doen hiervan de dupe worden.... 29 mei 2007 bewerkt door cache-here
Kruimeldief Geplaatst 30 mei 2007 Geplaatst 30 mei 2007 Wij hadden ook het vermoeden dat er "iets" speelt. Jammer wel dat mensen die het spelletje nog wel willen doen hiervan de dupe worden.... Als ik het een beetje na kan lezen, ook in de gedeleted logjes, dan speelt er iets van veel commentaar op een aantal caches voor wat het onderhoud betreft. Waarschijnlijk is dat de reden geweest van het archiveren, gelijke nicknames bij de caches en deleten van de founds. Maar kijk maar eens ff naar je aantal founds en je nummering.... volgens mij hoef jij je niet meer druk te maken
Gast Team_Maju Geplaatst 30 mei 2007 Geplaatst 30 mei 2007 Hoera voor onze reviewer en zijn goodwill..
GeoGorkum Geplaatst 30 mei 2007 Auteur Geplaatst 30 mei 2007 .... Maar kijk maar eens ff naar je aantal founds en je nummering.... volgens mij hoef jij je niet meer druk te maken Dank je Kruimel HELEMAAL SUPERRRRRR EN TOPPIE JOPPIE!!!!!!!!!! Hoera voor onze reviewer en zijn goodwill.. Daar sluiten wij ons dus volledig bij aan!!!
De Roode Loper Geplaatst 30 mei 2007 Geplaatst 30 mei 2007 Onze Kruimel solleciteerd voor Reviewer Europa Voor onze oosterburen
kkmdb Geplaatst 30 mei 2007 Geplaatst 30 mei 2007 Hoera voor onze reviewer en zijn goodwill.. Daar sluiten ook wij ons bij aan!
Kruimeldief Geplaatst 30 mei 2007 Geplaatst 30 mei 2007 Zo vergankelijk is alles. Nu ben ik weer toppie en als ik "je" hier op het forum een keer over de vingers tik, dan ben ik weer een kl**z*k Nee, ik solliciteer niet naar een baantje als reviewer in Duitsland. Ik ben alleen even illegaal de grens over gestoken (virtueel dan, want IRL zou ik het laten). Nederland en Luxemburg samen heb ik genoeg werk aan Maar huh, was weinig moeite, dus graag gedaan. Ik kwam toch net van mijn werk en had nog geen zin op bed te gaan. Probleem opgelost, topic closed Oja, je schermnaam ook nog even gewijzigd in GeoGorkum
Aanbevolen berichten