Spring naar bijdragen

Toren


Gast dark wanderer

Aanbevolen berichten

Gast dark wanderer

Hoi

 

ik wil een cache plaatsen in een verlaten Brandtoren bij Arnhem, deze is alleen afgezet, je kan er wel bij, maar niet helemaal zonder gevaar, en het is verboden toegang. Maar jah, er is ook een cache die zit ook gevaarlijk hoog in een boom.

 

Denken jullie dat dit word goedgekeurd? :dribble::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als het gaat om de brandtoren op de Rozendaalse hei... Die wordt nog af en toe gebruikt door zendamateur aktiviteiten. Zij hebben formeel toegang, dus er moet een beheerder zijn waar je toestemming kan (moet) vragen.

Deze toren is zodanig afgezet dat je alleen op de eerste laag kan komen zonder hekken te forceren. Tenminste zo was het een tijdje terug.

 

Ik zou het niet doen...

 

BigBird :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou voorzichtig zijn. Is er geen mogelijkheid om hem ergens vlakbij de toren te plaatsen? Anders heb je kans op veeeel commentaar en als het een keer misgaat kan het zijn dat iemand bij je aan gaat kloppen over verantwoordelijkheid enzo. Mijn advies dus: niet doen, voor de veiligheid/legaliteit/je eigen plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een site van mensen die objecten bezoeken die bij voorkeur verboden zijn. Misschien is dat wat?

 

Hier staat trouwens een cache waarbij je een brandtoren op de foto moet zetten samen met je gps. Dan heb je alweer een cache. Hoef je er niet eens in!

 

Persoonlijk lijkt me een kistje in zo'n toren erg leuk. Maar ik kan me voorstellen dat anderen er moeite mee hebben. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...