Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Pasgeleden werd ik vroeg in de ochtend wakker - zoals dat wel vaker gebeurd -, gaf een knal tegen de "turn on" knop van mijn PC en surfte halfwakker naar geocaching.nl. :(

Plots zag ik iets aparts, mijn oog viel op de volgende stijlvolle elementen:

gcnlmenu.JPG

Uiteraard heb ik een paar dagen over de betekenis van deze vreemde tekens nagedacht, maar het is nog niet gelukt om de filosofie achter de tekens te achterhalen. :)

Wie o wie helpt mij uit de droom? :ph34r::blush::)

Geplaatst
Pasgeleden werd ik vroeg in de ochtend wakker - zoals dat wel vaker gebeurd -, gaf een knal tegen de "turn on" knop van mijn PC en surfte halfwakker naar geocaching.nl. :(

Plots zag ik iets aparts, mijn oog viel op de volgende stijlvolle elementen:

gcnlmenu.JPG

Uiteraard heb ik een paar dagen over de betekenis van deze vreemde tekens nagedacht, maar het is nog niet gelukt om de filosofie achter de tekens te achterhalen. :)

Wie o wie helpt mij uit de droom? :ph34r::blush::)

Die icoontjes betekenen ongetwijfeld dat het een link is die verwijst naar een andere website.

Oftewel: pas op, je verlaat dan geocaching.nl

Geplaatst
Die icoontjes betekenen ongetwijfeld dat het een link is die verwijst naar een andere website.

Oftewel: pas op, je verlaat dan geocaching.nl

Ah, dat biedt perspectief. Maar, bij de Meetpunten en Confluentie jacht klopt die theorie niet helemaal toch?

Geplaatst

Kijk eens onderaan een pagina van Wikipedia. Daar vind je de tekentjes ook.

Je hebt overigens gelijk wat betreft Confluence points en Meetpunten jacht. In eerste instantie blijf je nog op gc.nl. Maar daarna klik je door naar andere sites.

Geplaatst
En de knop "Logs" zie ik ook niet meer... :)

Ik miste hem ook al. :)

De knop waarmee je TB´S en Coin`S logt zie ik ook niet meer.

Zo zie je maar weer, niet alle veranderingen zijn verbeteringen. :(

Geplaatst

wat ik ook mis is dat onder bij sommige logjes het plaatje staat en de link van de foto. Nu als je met je muis op het plaatje staat gaat hij niet meer vanzelf open, nu moet je er op klikken en opent een soort van java dinges die het plaatje laat zien op een donker vlak. (mijn mening) geef mij het oude maar terug. al die toeters en bellen hoeft voor mij niet zo. elke verandering is nog geen vooruitgang. (snelheid)

erik. :)

Geplaatst
wat ik ook mis is dat onder bij sommige logjes het plaatje staat en de link van de foto. Nu als je met je muis op het plaatje staat gaat hij niet meer vanzelf open, nu moet je er op klikken en opent een soort van java dinges die het plaatje laat zien op een donker vlak. (mijn mening) geef mij het oude maar terug. al die toeters en bellen hoeft voor mij niet zo. elke verandering is nog geen vooruitgang. (snelheid)

Een goede morgen Erik. Net wakker? Zware avond gehad gisteravond? Er nog niet helemaal bij?

Volgens mij zit je in de verkeerde topic want je hebt het over een geheel andere site

Geplaatst

Een goede morgen Erik. Net wakker? Zware avond gehad gisteravond? Er nog niet helemaal bij?

Volgens mij zit je in de verkeerde topic want je hebt het over een geheel andere site

nee hoor echt niet. ik heb het ook over de zelfde site. alleen op de pagina zelf waar je de logs kan lezen. daar is ook het één en ander veranderd wat ik al aangaf met mijn bericht.

Geplaatst

Dat is GC.com. De veranderingen waar over gesproken werd is GC.nl

Zelfde onderwerp, andere site. :)

Geplaatst

nee hoor echt niet. ik heb het ook over de zelfde site. alleen op de pagina zelf waar je de logs kan lezen. daar is ook het één en ander veranderd wat ik al aangaf met mijn bericht.

Hehehe, echt wel. :):)

Geplaatst

Om verder welles nietes te vermijden kijk eens boven in de adresbalk.

Staat daar Geocaching.nl of geocaching.com?

Dan weet je dus precies over welke site je het hebt.

Deze url kun je ook copieren en hier op het forum zetten zodat iedereen weet over welke site en bladzijde je het hebt.

Geplaatst

Ach gut, ja zo kan het ook. Is minder leuk vind ik. Zal wel aan het zondagse liggen.

Of is het Welkom nieuwe moderator?

Je kaapt mijn volgende bericht voor mijn neus weg.

Een beetie (spin)offtopic is toegestaan en zo nu en dan soms zelfs gewenst.

Maar om dan helemaal ontopic te gaan. Ik zou niet weten wie de indexpgina gewijzigd heeft en wat de achterliggende gedachte is. Ik wist trouwens niet eens dat er knoppen waren waar je TB's en Coins mee kon loggen.

De Wikedinges uitleg lijkt me duidelijk, maar het hoe en het waarom?

Geplaatst (bewerkt)
Maar om dan helemaal ontopic te gaan. Ik zou niet weten wie de indexpgina gewijzigd heeft en wat de achterliggende gedachte is. Ik wist trouwens niet eens dat er knoppen waren waar je TB's en Coins mee kon loggen.

De Wikedinges uitleg lijkt me duidelijk, maar het hoe en het waarom?

Nou, dan zullen we moeten wachten tot ene Xaa - of vergelijkbaar type - zijn bed uit komt. :)

bewerkt door gpsgek
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...