MacOZ58 Geplaatst 14 mei 2007 Geplaatst 14 mei 2007 Heeft iemand anders ook dat er volgens de stats logs verdwijnen. We zouden er 1042 moeten hebben maar de teller is nu al teruggelopen naar 1039? Waar gaat dit stoppen en wat kunnen we er aan doen? Groeten, MacOZ58
Wilxlii Carrotte Geplaatst 14 mei 2007 Geplaatst 14 mei 2007 Heeft iemand anders ook dat er volgens de stats logs verdwijnen. We zouden er 1042 moeten hebben maar de teller is nu al teruggelopen naar 1039? Waar gaat dit stoppen en wat kunnen we er aan doen? Groeten, MacOZ58 Er zit eigenlijk maar 1 ding op: snel weer wat caches vinden.
Gast Team_Maju Geplaatst 14 mei 2007 Geplaatst 14 mei 2007 Stopt vanzelf.. als je op 0 staat maar dit gebeurd vaker, en herstelt zich meestal ook weer.. zo niet.. dan via corrigeer logs via de DHZ pagina
inkesa Geplaatst 14 mei 2007 Geplaatst 14 mei 2007 o dat valt nog mee ik ben er 11 kwijt maar om corigeer log te doen vindt ik iets te veel werk om 900 cache na te lopen dus hoop ik maar dat het vanzelf oplost
WBKWADRAAT Geplaatst 14 mei 2007 Geplaatst 14 mei 2007 o dat valt nog mee ik ben er 11 kwijt maar om corigeer log te doen vindt ik iets te veel werk om 900 cache na te lopen dus hoop ik maar dat het vanzelf oplost Als jullie goed kijken is het verschil je hidden aantal
de Roode Lantaarn Geplaatst 14 mei 2007 Geplaatst 14 mei 2007 Klopt allemaal. De, in het verleden gelogde, Locationless caches worden niet meer meegenomen. Simpel weg omdat ze niet meer worden bijgehouden door GC.com en daardoor dus niet meer binnenkomen bij GC.nl.
hesselannema Geplaatst 15 mei 2007 Geplaatst 15 mei 2007 Heeft de cache snatcher zijn werkterein verlegd.... Eerst in het land van SN@G en Twinlife en nu hier het moet niet gekker worden. Geopolitie waar ben je... Oja niet op 2 plaatsen tegelijk.
MacOZ58 Geplaatst 15 mei 2007 Auteur Geplaatst 15 mei 2007 In gesprekken die we gevoerd hebben met psychologen hebben we gezien dat het beste was om eerst onbewust een beginnetje te maken met het afkickproces. Zodra dan blijkt dat er afgekickt wordt, zijn de eerste stappen gezet en is het makkelijker de verslaafde (evt met zachte dwang) verder te laten gaan op het ingeslagen pad. Zo hebben we de afgelopen week een random factor ingebouwd die logjes laat verdwijnen met een waarschijnlijkheid van $aantalgevondencaches/50000*(1-w*carotte). Zo te zien heeft het redelijk nut gehad de eerste paar dagen zonder al te extreem opvallend te zijn. De oplossing van heer Carotte is dan ook een instinker. De methode is om minder caches te gaan doen en te genieten van het effect van de statistieken. Oh ja, de technische reden ervoor zal ik proberen vanavond op te lossen, maar die is niet echt interessant Dit antwoord is geweldig. Of het echt zo is valt te betwijfelen maar wel: LOL MacOZ58
Team WilP Geplaatst 15 mei 2007 Geplaatst 15 mei 2007 Ook hier een kleine terugloop nadat eerst Dutch Benchmark voor de zoveelste keer verdwenen was is er nu nog eentje weg. Ik kan de moeite niet meer doen om uit te zoeken welke om dit rechtgezet te krijgen. Via DHZ lukt dit ook al niet Er zou eigenlijk voor donateurs een extra inspanning gedaan moeten worden vind ik om te zorgen dat dit wel 1 op 1 loopt. Maar ik begrijp dat dat een technisch probleem is vooral met de inmiddels gearchiveerde locationless caches. Anders zou dit misschien een extra reden kunnen zijn om donateur te worden van .nl Op gc.com kloppen de stats wel en dat is het enige dat echt telt
MacOZ58 Geplaatst 15 mei 2007 Auteur Geplaatst 15 mei 2007 Ook hier een kleine terugloop nadat eerst Dutch Benchmark voor de zoveelste keer verdwenen was is er nu nog eentje weg.Ik kan de moeite niet meer doen om uit te zoeken welke om dit rechtgezet te krijgen. Via DHZ lukt dit ook al niet Er zou eigenlijk voor donateurs een extra inspanning gedaan moeten worden vind ik om te zorgen dat dit wel 1 op 1 loopt. Maar ik begrijp dat dat een technisch probleem is vooral met de inmiddels gearchiveerde locationless caches. Anders zou dit misschien een extra reden kunnen zijn om donateur te worden van .nl Op gc.com kloppen de stats wel en dat is het enige dat echt telt Misschien is er toch een ander probleempje. Wij zijn nog maar zo kort bezig dat we nooit een locationless cache hebben kunnen doen. Dus dat kan bij ons niet de oorzaak zijn dat de teller achteruit draait.
gizmomuis Geplaatst 15 mei 2007 Geplaatst 15 mei 2007 Ook hier een kleine terugloop nadat eerst Dutch Benchmark voor de zoveelste keer verdwenen was is er nu nog eentje weg.Ik kan de moeite niet meer doen om uit te zoeken welke om dit rechtgezet te krijgen. Via DHZ lukt dit ook al niet Er zou eigenlijk voor donateurs een extra inspanning gedaan moeten worden vind ik om te zorgen dat dit wel 1 op 1 loopt. Maar ik begrijp dat dat een technisch probleem is vooral met de inmiddels gearchiveerde locationless caches. Anders zou dit misschien een extra reden kunnen zijn om donateur te worden van .nl Op gc.com kloppen de stats wel en dat is het enige dat echt telt Ik denk dat de mensen die achter de schermen van geocaching.nl werken om de problemen op te lossen wel iets beters te doen hebben dan van elke donateur die een puntje mist te gaan uitzoeken waar dit aan ligt en het vervolgens terug te toveren. Naar mijn idee zijn dit ook mensen die overdag een baan hebben en in hun vrije tijd alles draaiende houden. Groetjes, Wendy
Team WilP Geplaatst 15 mei 2007 Geplaatst 15 mei 2007 Ook hier een kleine terugloop nadat eerst Dutch Benchmark voor de zoveelste keer verdwenen was is er nu nog eentje weg. Ik kan de moeite niet meer doen om uit te zoeken welke om dit rechtgezet te krijgen. Via DHZ lukt dit ook al niet Er zou eigenlijk voor donateurs een extra inspanning gedaan moeten worden vind ik om te zorgen dat dit wel 1 op 1 loopt. Maar ik begrijp dat dat een technisch probleem is vooral met de inmiddels gearchiveerde locationless caches. Anders zou dit misschien een extra reden kunnen zijn om donateur te worden van .nl Op gc.com kloppen de stats wel en dat is het enige dat echt telt Ik denk dat de mensen die achter de schermen van geocaching.nl werken om de problemen op te lossen wel iets beters te doen hebben dan van elke donateur die een puntje mist te gaan uitzoeken waar dit aan ligt en het vervolgens terug te toveren. Naar mijn idee zijn dit ook mensen die overdag een baan hebben en in hun vrije tijd alles draaiende houden. Groetjes, Wendy Je neemt het zwaarder op als bedoelt, het was meer om een extra reden te hebben waarom mensen donateur willen worden. Dit nadat ik er achter kwam dat er eigenlijk maar heel weinig donateurs zijn. Daarnaast eindig ik met: Op gc.com kloppen de stats wel en dat is het enige dat echt telt Dus niks ten nadele van alle vrijwillgers die zich inzetten voor GC.NL. Hulde voor al deze mensen.
Travel Wolf Geplaatst 15 mei 2007 Geplaatst 15 mei 2007 Wat mij opvalt is dat ook ik vandaag 2 logs kwijt ben die er onlangs nog wel waren en in beide gevallen krijg ik na "corrigeer logs" de melding: "De cache met waypoint gc.... is niet actief in de database. Dat is geen probleem..." Misschien is dit toeval, maar misschien ook een handige opmerking voor de script-sleutelaars. Het viel mij op in elk geval. Ik wens de script-sleutelaars sterkte met het puzzelen in elk geval en ik hoop dat ze de oplossing kunnen vinden.
shakewallet Geplaatst 15 mei 2007 Geplaatst 15 mei 2007 Op de amerikaanse site staat één log twee keer genoemd , op de nederlandse site klopt het wel. Heb ik er wel één minder
Aanbevolen berichten