TheFamily Geplaatst 4 mei 2007 Geplaatst 4 mei 2007 Wie kan mij helpen. Tegenwoordig staan er additional waypoints onder multi-caches. Mijn vraag is: Hoe krijg ik deze waypoints in Gsak, zodat ik ze in mijn gps kan laden? Ik ben premier member en ik heb een geregistreerde versie van GSAK.
pa3fus Geplaatst 4 mei 2007 Geplaatst 4 mei 2007 Wie kan mij helpen. Tegenwoordig staan er additional waypoints onder multi-caches. Mijn vraag is: Hoe krijg ik deze waypoints in Gsak, zodat ik ze in mijn gps kan laden? Ik ben premier member en ik heb een geregistreerde versie van GSAK. Als ik kijk bij mijn eigen resultaten dan merk ik dat binnen GSAK caches met additional waypoints in het overzicht in een bold lettertype wordt weergegeven. Bij het inladen van de pocket query's rechtstreeks vanuit de mail of handmatig vanuit de ZIP bestanden is in het verwerkingsoverzicht aan het einde ook te zien wat er allemaal verwerkt is. Hier staan apart ook de additional waypoints in vermeld. Bij het laden van de waypoints naar je GPS kun je zelf aangeven of de additional waypoints ook geladen moeten worden of niet via het vinkje bovenin het scherm include additional waypoints. Zodra je deze actief maakt kun je eventueel nog een vinkje zetten voor het enkel sturen van de flagged items. Let hierbij even op wat het aantal wp's is wat je GPS kan verwerken. Pas indien nodig de waarde's aan in de send rows invulvakken. Het aantal wp's zie je in de blauwe balk van het venster aangepast worden zodra je iets activeert of juist deactiveert. Ik zou zeggen probeer maar eens en doe er je voordeel mee. Groeten Jan-Willem.
geo_taz Geplaatst 4 mei 2007 Geplaatst 4 mei 2007 In aanvulling op het bovenstaande ... Indien de cache-legger de additional waypoints bij de cache heeft geregistreerd, dan komen die in de PQ mee. Vaak (met name bij oudere caches) staan de additionele waypoints niet apart, maar in de cache beschrijving. GSAK heeft een mooie mogelijkheid "Grab Coordinates" om de cache-beschrijving te doorzoeken en de coordinaten als child-waypoints toe te voegen. Deze functie is beschikbaar op het "tools" menu.
ET4FR & CO Geplaatst 4 mei 2007 Geplaatst 4 mei 2007 In aanvulling op het bovenstaande ... Indien de cache-legger de additional waypoints bij de cache heeft geregistreerd, dan komen die in de PQ mee. Vaak (met name bij oudere caches) staan de additionele waypoints niet apart, maar in de cache beschrijving. GSAK heeft een mooie mogelijkheid "Grab Coordinates" om de cache-beschrijving te doorzoeken en de coordinaten als child-waypoints toe te voegen. Deze functie is beschikbaar op het "tools" menu. Zo leer ik ook weer wat ik zal het is even allemaal bestuderen
jootie Geplaatst 4 mei 2007 Geplaatst 4 mei 2007 In aanvulling op het bovenstaande ... Indien de cache-legger de additional waypoints bij de cache heeft geregistreerd, dan komen die in de PQ mee. Vaak (met name bij oudere caches) staan de additionele waypoints niet apart, maar in de cache beschrijving. GSAK heeft een mooie mogelijkheid "Grab Coordinates" om de cache-beschrijving te doorzoeken en de coordinaten als child-waypoints toe te voegen. Deze functie is beschikbaar op het "tools" menu. Weer wat geleerd
TheFamily Geplaatst 4 mei 2007 Auteur Geplaatst 4 mei 2007 ik wil iedereen bedanken voor de antwoorden. In de handleiding van Gsak kon ik dit niet terug vinden en ik zie dat anderen er ook meegeholpen zijn.
Aanbevolen berichten