stada Geplaatst 26 april 2003 Geplaatst 26 april 2003 Ik ben zeer benieuwd in hoeverre ik de enige ben die met enige regelmaat een confluence opzoekt. Laat eens weten hoeveel je al in kaart hebt gebracht. Ik heb zelf ongeveer 20-25 stuks gefotografeerd. Laatst trouwens een kleine ramp: van drie cp's zijn de foto's verloren gegaan door een stomme fout. Moet ik er nog een keer heen. Van de meetbouten heb ik er nu een stuk of zestig.
Gotcha! Geplaatst 26 april 2003 Geplaatst 26 april 2003 Heb wel een paar RD-punten gedaan. Maar wacht verder liever eerst even tot de site-online is. Ik vind het persoonlijk sportiever om nog maar geen voorsprong te nemen.
stada Geplaatst 27 april 2003 Auteur Geplaatst 27 april 2003 ...Ik vind het persoonlijk sportiever om nog maar geen voorsprong te nemen... Voorsprong? Ik zie dit niet als een wedstrijd. Als dat wel zo is ben ik bij voorbaat kansloos omdat ik bijna elk punt met de fiets probeer op te zoeken. En als de schaarse gelegenheid zich voordoet dat ik dan eens met de auto in de buurt van een punt kom, neem ik mijn kans waar en fotografeer dat ding. Daarvoor ga ik niet wachten tot de site klaar is. Geen idee hoelang dat nog gaat duren en wanneer ik weer op die plek kom.
Bytheway Geplaatst 27 april 2003 Geplaatst 27 april 2003 Voorsprong? Ik zie dit niet als een wedstrijd. Als dat wel zo is ben ik bij voorbaat kansloos omdat ik bijna elk punt met de fiets probeer op te zoeken. En als de schaarse gelegenheid zich voordoet dat ik dan eens met de auto in de buurt van een punt kom, neem ik mijn kans waar en fotografeer dat ding. Niks aan toe te voegen, precies mijn idee. Bytheway
Gotcha! Geplaatst 27 april 2003 Geplaatst 27 april 2003 Tututuut. Ik had begrepen dat ieder punt dadelijk slechts éénmaal gelogd kan worden. Dan zou er wel degelijk een soort competitie gaan ontstaan. Kan iemand daar eens uitsluitsel overgeven ?
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 27 april 2003 Geplaatst 27 april 2003 In de proef-database was het zo dat iedereen bij bestaande beelden van een punt (gemaakt door de eerste bezoeker) eigen commentaar en beelden kon toevoegen. Net alsof het een cache betrof waar alleen de eerste bezoeker kan ontmaagden.
stada Geplaatst 28 april 2003 Auteur Geplaatst 28 april 2003 Al met al nog niet echt antwoord op mijn vraag hoever 'we' zijn. Gotcha! heeft er een paar. En de anderen? Over die proef-database waar de Prof. het over heeft: Het zou mooi zijn als straks niet de tijd van het uploaden bepalend is voor plaatsing in de database maar de tijd van het bezoeken. Of we moeten iets (laten) maken dat bij meer bezoeken van hetzelfde punt de foto's een soort toevoeging krijgen van _2 o.i.d. Zo werkt het op confluence.org ook.
postman Geplaatst 9 juni 2003 Geplaatst 9 juni 2003 Kom maar op met die site! Ik heb er alvast een super one! eentje die nagenoeg onbereikbaar en levens gevaarlijk is maar toch in Nederland... Ra ra ra.... Dus waar kan ik hem melden met foto's en al?
Aanbevolen berichten