Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Incidenteel krijg ik op de mainpage bij KAART VAN NEDERLAND een ander type kaart te zien, met puntvormige pictogrammetjes erop.

Wanneer ik een deel op die kaart aanklik, dan zie ik een vrij gedetailleerde kaart van Nederland en heb hierbij de optie om SATTELIET aan te klikken.

Zojuist probeerde ik het weer, maar kreeg de 'oude' kaart met de ronde pictogrammetjes te zien.

Iemand enig idee hoe dit zit, wordt er geëxpirimenteerd ofzo? :cry:

Geplaatst (bewerkt)

Die kaart met de puntvormige picto's is de Googlemaps versie van de Cachekaart. In te stellen via de Doe Het Zelf pagina's bij Browservoorkeur. Hier dus.

bewerkt door Peetee
Geplaatst (bewerkt)
incidenteel?

als je ingelogd bent op het forum (nederlandse site) krijg je de googlekaart.

als je uitgelogd bent...... krijg je die ouwe kaart.

En als je ingelogd bent kun je via DHZ zelf je instelling alsnog wijzigen naar je persoonlijke voorkeur.

:cry:

bewerkt door wilp
Geplaatst
Da's mooi. Dan weet ik nu hoe ik de beste kaart te zien krijg, de Googlekaart bevalt mij nl beter. :D

BIj de nieuwe kaart kun je ver inzoomen.. bij de oude kaart ga je terug naar de plek en zoomniveau waar je het laatst was gebleven.. dat is ook wat waard..

Geplaatst
incidenteel?

als je ingelogd bent op het forum (nederlandse site) krijg je de googlekaart.

als je uitgelogd bent...... krijg je die ouwe kaart.

Bij mij laadt de oude kaart niet meer. Ik zie alleen de bovenste rand van Nederland en dan een wit vlak. De google kaart doet het prima.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...