Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

Helaas naar een lange tijd is the coin cache geript :lol1::lol1:

BAAAAAAAAAAAAAAAAL

maar goed hij komt binnenkort terug

op een andere plek maar met het zelfde thema

groetjes Wolfje

Geplaatst
Hallo

BAAAAAAAAAAAAAAAAL

groetjes Wolfje

en hoeveel coins zijn er weg? Zijn er ook racecoins bij?

Geplaatst (bewerkt)
Hallo

BAAAAAAAAAAAAAAAAL

groetjes Wolfje

Dat is dus precies (een van) de reden(en) waarom ik mijn coins niet meer in TB hotels of Coin-caches / hotels wil zien.

Het is verwerpelijk dat caches geript worden en het is verwerpelijk dat coins worden gestolen.

Maar door caches te creeren waarin grotere aantallen coins worden opgespaard, maak je het voor een coindief wel erg aantrekkelijk.

Voor 1 coin in een cache gaat zo'n waardeloos stuk vreten wellicht niet op pad, zeker als de cache wat verder weg ligt, maar voor meerdere coins wordt het voor dergelijke asociale kwallebakken natuurlijk wel de moeite waard. (zo, dan weten die eikels (coin, TB en cacherippers) ook gelijk hoe ik over ze denk) :eek::P

Daarom: coin en TB hotels: aardig idee, maar liever niet doen.

Neemt niet weg dat ik het heel vervelend voor je vind, dat je cache is geript.

bewerkt door Twin Peaks
Geplaatst

Wat balen zeg! Dit is wat mij betreft een historische cache. Eerst dacht ik nog even dat het mijn eerste found was, maar bij het nalezen bleek dat toch de cache "Er zit een luchtje aan" te zijn geweest. De cache van je zus, die onder een grasmaaier was gesneuveld. De cache dan, niet Bianchi :lol1: .

Maar voor de coin-cache, toch wel droevig. Heb je nog resten gevonden, of is alles echt weg?

Succes met een eventueel vernieuwde coin-cache, kan ik hem weliswaar niet loggen, maar in ieder geval wel opnieuw zoeken!

Groet Flatfisher

Ps: de coin-cache bestond al voordat de reizende geocoins gemaakt werden. De coin-cache heeft nooit het doel gehad een soort hotel voor geocoins te zijn, dus trek niet direct verkeerde conclusies he!

Geplaatst

volgens mij zaten er geen race of andere coins in, als ik de cache bekijk, is het er een met "munten" dus kwartjes, centen, en zwitserse-frankjes....

Doet er niet aan af, dat het wel balen is zo'n rip :lol1:

Putput2

Geplaatst (bewerkt)
Hallo

Helaas naar een lange tijd is the coin cache geript :thumbdown::thumbdown:

BAAAAAAAAAAAAAAAAL

groetjes Wolfje

Al inzicht in een eenduidig daderprofiel, zodat we de achtervolging met succes kunnen inzetten :dribble:

usoinsigne.jpg

bewerkt door Geopolitie
Geplaatst (bewerkt)

Hallo

De Nieuwe coin cach komt eraan !

Nog even een vraagje wat doen jullie tegen rippen?

een ketting eraan of zo?

Er zaten geen "coins"in maar munten buitenlandse munten

groetjes Wolfje

bewerkt door Wolfje
Geplaatst

Als het gaat om coin hotels, zou ik een vogelhuisje nemen met cijferslot, om 3 redenen:

- vogelhuisje valt niet op de natuur, (ligt er natuurlijk aan waar je de cache verstopt)

- vogelhuisje zit vast, dus meenemen gaat niet zo makkelijk

- en met een cijferslot weet je zeker dat de ''verkeerde'' personen er niet bij komt.

En elk nadeel heeft zijn voordeel, je moet er een mystery van maken of een kleine multi. Ik weet niet of het mag, dat je er een traditionele van maakt en de code gewoon geeft.

Geplaatst

Dat is mooi, biedt weer de gelegenheid om te zoeken!

een ketting eraan of zo?

Tja, je zult zelf inmiddels ook wel wat methoden gezien hebben. Ik heb wel eens caches gevonden die inderdaad met een ketting vastliggen. Of dat nou echt helpt weet ik niet. Een gelegenheidsripper ( :thumbup: ) zal de cache toch wel leeg schudden en meenemen wat-ie wil. En mochten er zelfs zulke bedorven individuen bestaan die er opuit gaan om een cache te rippen (dubbel ;) ), dan helpt een slot ook niet.

Ik zou het toch eerder zoeken in een goede vermomming (je kent het truukje van de Biezenwaard wel). Het idee van het vogelhuisje is ook niet zo gek. Of ingegraven PVC-constructies, die kunnen ook onopvallend zijn. En altijd een stukje van de meest bewandelde paden af. Zoals bijvoorbeeld The Rising Sun :dribble: .

Toch lijkt me dat best moeilijk, om een nog betere plek te vinden bij de oude in de buurt.

Succes en groetjes uit Uithoorn!

Geplaatst
- en met een cijferslot weet je zeker dat de ''verkeerde'' personen er niet bij komt.

Was het maar waar! Juist iemand die op Geocoins uit is weet donders goed waar ie mee bezig is, en zal dus gewoon een cache oplossen cq. lopen om z'n gerief te halen.

@ TwinPeaks: Ik deel je gevoel, maar ik ben bang dat iemand die doelbewust caches ript of coins laat verdwenen daar niet erg van onder de indruk is. :thumbup:

Geplaatst

Dat is mooi, biedt weer de gelegenheid om te zoeken!

een ketting eraan of zo?

Tja, je zult zelf inmiddels ook wel wat methoden gezien hebben. Ik heb wel eens caches gevonden die inderdaad met een ketting vastliggen. Of dat nou echt helpt weet ik niet. Een gelegenheidsripper ( :thumbup: ) zal de cache toch wel leeg schudden en meenemen wat-ie wil. En mochten er zelfs zulke bedorven individuen bestaan die er opuit gaan om een cache te rippen (dubbel ;) ), dan helpt een slot ook niet.

Ik zou het toch eerder zoeken in een goede vermomming (je kent het truukje van de Biezenwaard wel). Het idee van het vogelhuisje is ook niet zo gek. Of ingegraven PVC-constructies, die kunnen ook onopvallend zijn. En altijd een stukje van de meest bewandelde paden af. Zoals bijvoorbeeld The Rising Sun B) .

Toch lijkt me dat best moeilijk, om een nog betere plek te vinden bij de oude in de buurt.

Succes en groetjes uit Uithoorn!

Hee Hallo

komen jullie ook uit uithoorn?

Hebben jullie de biezenwaard neer gelegd?

waar wonen jullie ?

ik woon bijna naast de cache nijhoflaan 1hoog

groetjes wolfje

Geplaatst
Hee Hallo

komen jullie ook uit uithoorn?

Hebben jullie de biezenwaard neer gelegd?

waar wonen jullie ?

ik woon bijna naast de cache nijhoflaan 1hoog

groetjes wolfje

:)

Ik dacht dat ik dichtbij Nijhofflaan 1 hoog woonde?! Wonen er cachers nog dichterbij... Het zal je overigens niet verbazen dat wij dus op de Nijhofflaan wonen. Alleen 19 nummers verder. Jullie dus vermoedelijk Achterberglaan?!

Groet Flatfisher

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...