Spring naar bijdragen

Limburg Liefde voor het Leven


Zjurt

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En als rechtgeaarde Amsterdammer heb ik hem ook. Zo zie je maar, iedereen kan een plaatje in zijn / haar handtekening zetten. Ik hoop alleen dat het geen hype wordt om voor iedere cache een banner(tje) te maken, dit zal het laden van de pagina's niet ten goede komen.

Maar voorlopig staat hij er onder, hoe onzinnig ook.

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de pagina is al wel 500 keer bekeken.... of heeft er iemand zitten rommelen aan de pagina... :thumbup:

De pagina is trouwens net als de avatar aan de grote kant is.

Op een monitor van 1024*768 blijf ik heen en weer scrollen. :thumbup:

Jammer dat ik het niet gezien heb, was toch in de buurt en heb nu geruime tijd in de auto gewacht, die tijd had ik ook wandelend in de zon door kunnen brengen. :D

 

Groeten J-W

bewerkt door pa3fus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als rechtgeaarde Amsterdammer heb ik hem ook. Zo zie je maar, iedereen kan een plaatje in zijn / haar handtekening zetten.

 

Maar een dan ben je nog niet een geregistreerde Limburg Lover :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als rechtgeaarde Amsterdammer heb ik hem ook. Zo zie je maar, iedereen kan een plaatje in zijn / haar handtekening zetten.

Maar een dan ben je nog niet een geregistreerde Limburg Lover :thumbup:

 

Dan weet jij nog niet wat deze Amsterdammer aan caches heeft gedaan en geplaatst in Limburg.

Een Limburg Lover ben je niet na het vinden van slechts 1 multi. Vandaar dat ik deze banner misplaatst en onzin vind.

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Moet zeggen dat ik met IE geen problemen heb gehad met de grootte van de pagina... hoefde alleen naar beneden te scrollen..

 

En over die banner.. ik als limburger vind hem erg leuk en als jij het niets vind..plaats je hem toch lekker niet? Zo valt er nl over elke banner wel wat te zeggen.. bedoel.. een banner plaatsen van skype waarin je vermeld dat je lekker niet verteld of je online bent? :lol1:

 

Ieder is vrij om te kiezen welke banner die wilt plaatsen.. zolang je maar niet overdrijft en een halve pagina in beslag neemt na het posten van een berichtje. Maar ook hier weer.. ieder zijn mening zoals bijna bij elk onderwerp toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de kwaliteit in kleine vorm erg beneden peil.

 

Is aangepast; bij het uploaden naar geocaching gaat de kwaliteit ver terug. Ik heb de banner op een ander plek gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de kwaliteit in kleine vorm erg beneden peil.

 

Is aangepast; bij het uploaden naar geocaching gaat de kwaliteit ver terug. Ik heb de banner op een ander plek gezet.

Als je afbeelding onder de 600 pixels breed is, of kleiner dan 150kB, zal Geocaching.com de afbeelding niet resizen en blijft de kwaliteit behouden. Afbeeldingen met een andere extensie dan *.jpg worden altijd geresized.

Wil je "mooie" plaatjes op je cache-pagina, moet je daar dus even rekening mee houden of de plaatjes ergens anders hosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de kwaliteit in kleine vorm erg beneden peil.

 

Is aangepast; bij het uploaden naar geocaching gaat de kwaliteit ver terug. Ik heb de banner op een ander plek gezet.

Als je afbeelding onder de 600 pixels breed is, of kleiner dan 150kB, zal Geocaching.com de afbeelding niet resizen en blijft de kwaliteit behouden. Afbeeldingen met een andere extensie dan *.jpg worden altijd geresized.

Wil je "mooie" plaatjes op je cache-pagina, moet je daar dus even rekening mee houden of de plaatjes ergens anders hosten.

 

Okay tx :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...