BBosman Geplaatst 9 april 2007 Geplaatst 9 april 2007 ja bijna of maakt ie van jou ook een tabel in een aparte pagina met de founds en geeft ie ook alles leuk een ander kleurtje Ja en nee. Ik heb hier lokaal een aangepaste versie van het script gemaakt (en ben daar nog druk mee bezig) die dat doet, maar dat is nog niet voor publieke consumptie geschikt.
Bitte ein Bit Geplaatst 9 april 2007 Geplaatst 9 april 2007 De GSAK macro maakt gevonden caches echter standaard rood. Maar na 3 regeltjed uitgecommentarieerd te hebben is de mijne nu ook in kleur. Ben benieuwd welke regeltjes, zou ik graag ook willen toepassen.
BBosman Geplaatst 9 april 2007 Geplaatst 9 april 2007 Ben benieuwd welke regeltjes, zou ik graag ook willen toepassen. # if $d_found # $icon = "red_icon" # endif
Blauwvinger Geplaatst 10 april 2007 Geplaatst 10 april 2007 er komen veel vragen binnen over hoe ik mijn kaarten heb gemaakt. ik zal binnenkort een gebruiksaanwijzing maken op mijn eigen website. gr. gpscaching.nl edit: als ik tijd heb Ik hoop dat je heel snel tijd hebt. Jou uitvoering is erg mooi .
gpscaching.nl Geplaatst 10 april 2007 Geplaatst 10 april 2007 er komen veel vragen binnen over hoe ik mijn kaarten heb gemaakt. ik zal binnenkort een gebruiksaanwijzing maken op mijn eigen website. gr. gpscaching.nl edit: als ik tijd heb Ik hoop dat je heel snel tijd hebt. Jou uitvoering is erg mooi . jajajajjajajajaja jij hebt zoveel praatjes jij mag gaan proberen of het werkt je hebt een PM met een URL succes
gpscaching.nl Geplaatst 12 april 2007 Geplaatst 12 april 2007 mochten er nog mensen zijn die wel mysql en php durven te gebruiken probeer dan mijn handleiding voor googlemap. Leef je uit ben benieuwd of het werkt en of jullie eruit komen. laat wat horen
gpsgek Geplaatst 12 april 2007 Geplaatst 12 april 2007 (bewerkt) mochten er nog mensen zijn die wel mysql en php durven te gebruiken probeer dan mijn handleiding voor googlemap. Leef je uit ben benieuwd of het werkt en of jullie eruit komen. laat wat horen Een kleine wijziging/aanvulling: WGS84 wordt wèl ondersteund door Google maps. Sterker nog, de "nad83 coordinaten" die jij omschrijft zijn WGS84 coördinaten. Je moet gewoon de - zoals gestandariseerd - decimale notatie gebruiken. Je kunt dus gewoon de minuten omrekenen naar decimalen, en deze gebruiken in de database. Overigens, het verhaal wat je beschrijft op je pagina wordt door kesj (wat in ontwikkeling is) volledig automatisch uitgevoerd. Verder is het niet onaardig te vermelden dat je een google-api account altijd aanvraagt voor één specifieke directory. Je vraagt zo'n account dus bijvoorbeeld aan op de map http://www.gpsgek.nl/kaart, het werkt dan dus niet op http://www.gpsgek.nl, maar alleen op dat domein in de map "kaart". 12 april 2007 bewerkt door gpsgek
ds-polleke Geplaatst 12 april 2007 Geplaatst 12 april 2007 (bewerkt) Dat is niet helemaal waar.. Als je een API aanvraagt voor domain.com/subfolderXYZ/ dan werkt het niet in domain.com/subfolderABC/ Als je het aanvraagt voor ditismeindomijn.nl dan werkt het voor ditismeindomijn.nl/abc/ ditismeindomijn.nl/def en de rest van de meuk.. Je kunt voor test doeleinden trouwens gewoon een API aanvragen voor localhost (there is no place like 127.0.0.1) zodat je kunt testen en als "ofline (yeah right)" applicatie kunt gebruiken.. Volgens mij moet je met "mijn kaarten" ook lijnen kunnen trekken. Zo kun je als het goed is ook je TB's tracken.. maar volgens mij heeft dat meer voeten in aarde (je kunt ook je tb KML aanpassen) Ik moet zeggen dat de oplossing van gpscaching minder mooi is dan die van gpsgek.. Ik gebruik graag de GC icoontjes en ik hou er niet van om data in te kloppen in een database.. (je had ook een mooi sql setup scriptje kunnen schrijven op basis van een configure.php die je dan moet aanpassen met wachtwoorden en dergelijke.. ff wat werk om te maken maar hufterproof..) En volgens mij is de GSAK macro oplossing makkelijker.. Wellicht kun je die zelf schrijven (en bijv een sql import doen) Ik ben benieuwd naar de code achter die van gpsgek.. Ik zou het op die manier ook graag willen gebruiken. wat ik me alleen afvraag is of je de logjes eenmalig van gc.com haalt en dan opslaat of dat je die "on the fly" op laat halen... 12 april 2007 bewerkt door ds-polleke
gpsgek Geplaatst 12 april 2007 Geplaatst 12 april 2007 (bewerkt) Dat is niet helemaal waar.. Als je een API aanvraagt voor domain.com/subfolderXYZ/ dan werkt het niet in domain.com/subfolderABC/ Grappig, dat moet ik eens proberen! Ik ben benieuwd naar de code achter die van gpsgek.. Ik zou het op die manier ook graag willen gebruiken. wat ik me alleen afvraag is of je de logjes eenmalig van gc.com haalt en dan opslaat of dat je die "on the fly" op laat halen... Gpsgek doet iets prutsen met pocket queries. Edit: als er behoefte is aan de cache-icoontjes, wil ik die wel even verzamelen en posten. zeg het maar 12 april 2007 bewerkt door gpsgek
Aanbevolen berichten