Ruud4d Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Bij deze wil ik alle reviewers bedanken voor de enorme berg werk die ze verzet hebben (en nog aan het verzetten zijn wellicht) door in de afgelopen 5 dagen 66 caches voor ons te reviewen en online te brengen. Natuurlijk ook de leggers bedankt! (Persoonlijke noot: jammer dat de ene cache die hier in de buurt online is gekomen, van onszelf is )
smeule Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Hier wil ik me helemaal bij aansluiten. Reviewers en volunteers bedankt voor de enorme hoeveelheid nieuwe caches. Suc6.
gpsgek Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Het leverde me gisterochtend eerst zilver op. Gisteravond kwam er nog de slagroom op het toetje: goud! Afijn, een leuke dag, met dank daarvoor aan de cache-leggers en reviewers.
Le Comte Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Ook ik wil alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet!
Bounce Team Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Inderdaad luitjes, de gemiddelde behandeltijd van een éénvoudige cache is slechts 3-4 dagen (prestaties in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst)... . Klasse gedaan and Keep Up The Good Work.
Lepman Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Ook wij willen de reviewers bedanken voor hun (vaak) snelle en altijd professionele werk. Beste voorbeeld is de cache die ik vandaag actief zette. In minder dan twee (!) uur was hij online. Zelf had ik de stille hoop dat hij dinsdag of woensdag online zou komen. Dit overtreft alles. Is natuurlijk geen garantie voor toekomstige maar wel een aardig voorbeeld. Ondanks de discussies over oprapers, rippers, plastic coins etc etc blijven wij dit een ontzettend leuke hobby vinden. Dat komt door; A. De fun van het zoeken naar een cache B. De fun van het maken van een cache C. De fun van het lezen van logs als 1 van onze caches gevonden is D. De fun en gezelligheid in de chatroom E. De werkwijze van de reviewers F. Het enthousiasme van de meeste cachers En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Kortom, iedereen bedankt!
danosi Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Ook wij willen de reviewers bedanken voor hun (vaak) snelle en altijd professionele werk.Beste voorbeeld is de cache die ik vandaag actief zette. In minder dan twee (!) uur was hij online. Zelf had ik de stille hoop dat hij dinsdag of woensdag online zou komen. Dit overtreft alles. Is natuurlijk geen garantie voor toekomstige maar wel een aardig voorbeeld. Ondanks de discussies over oprapers, rippers, plastic coins etc etc blijven wij dit een ontzettend leuke hobby vinden. Dat komt door; A. De fun van het zoeken naar een cache B. De fun van het maken van een cache C. De fun van het lezen van logs als 1 van onze caches gevonden is D. De fun en gezelligheid in de chatroom E. De werkwijze van de reviewers F. Het enthousiasme van de meeste cachers En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Kortom, iedereen bedankt! Hear hear
Crankyhenkie Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Ik sluit me er helemaal bij aan Bedankt voor al het goede werk En ook leuk dat er zoveel nieuwe caches bijkomen die vaak zeer origineel zijn!
Team Fixitwell Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 En ook leuk dat er zoveel nieuwe caches bijkomen die vaak zeer origineel zijn! En origineel ís er weer één: The Holy Grail Bedankt reviewers voor al jullie tijd wat jullie in het geocachen steken.
Team Ramy Geplaatst 26 maart 2007 Geplaatst 26 maart 2007 Bij deze wil ik alle reviewers bedanken voor de enorme berg werk die ze verzet hebben (en nog aan het verzetten zijn wellicht) door in de afgelopen 5 dagen 66 caches voor ons te reviewen en online te brengen. Natuurlijk ook de leggers bedankt! (Persoonlijke noot: jammer dat de ene cache die hier in de buurt online is gekomen, van onszelf is ) Geduld Ruud....geduld.....komt goed.... Grtz, Jack
Aanbevolen berichten