hesselannema Geplaatst 31 maart 2007 Geplaatst 31 maart 2007 Dan is het de nationale GPS-hercalibratiedag. Morgen is het zo ver! Ik ben er helemaal klaar voor! Ik heb begrepen dat deze GPS-hercalibratie het beste kan worden uitgevoerd op de coördinaten N51 54.216 E4 09.866, en wel om 12.15 uur precies, omdat men daar de beste satellietontvangst gaat hebben ... Wel je foto toestel mee nemen. Kun je wat foto's maken. Want op zo'n hercalibratie dag zie je nog eens geocachers die je niet wilt vergeten.
Wammus Geplaatst 31 maart 2007 Geplaatst 31 maart 2007 Dan is het de nationale GPS-hercalibratiedag. Morgen is het zo ver! Ik ben er helemaal klaar voor! Ik heb begrepen dat deze GPS-hercalibratie het beste kan worden uitgevoerd op de coördinaten N51 54.216 E4 09.866, en wel om 12.15 uur precies, omdat men daar de beste satellietontvangst gaat hebben ... Shit...net een minuut te laat.. wachten tot volgend jaar?
hesselannema Geplaatst 1 april 2007 Geplaatst 1 april 2007 Shit...net een minuut te laat.. wachten tot volgend jaar? denk eerder dat je 12 uur te vroeg bent..... anders had er nl wel 00:15 gestaan
gpsgek Geplaatst 1 april 2007 Geplaatst 1 april 2007 Zijn er nog mensen die mee willen rijden? Helaas kan ik er niet bij zijn, maar ik wil natuurlijk wel mijn GPSr zo goed mogelijk onderhouden. Hoe lang kun je hem het beste laten hercallibreren?
Peetee Geplaatst 1 april 2007 Geplaatst 1 april 2007 Zijn er nog mensen die mee willen rijden? Helaas kan ik er niet bij zijn, maar ik wil natuurlijk wel mijn GPSr zo goed mogelijk onderhouden. Hoe lang kun je hem het beste laten hercallibreren? Een klein haf uurtje is voldoende.
gpsgek Geplaatst 1 april 2007 Geplaatst 1 april 2007 Een klein haf uurtje is voldoende. Oké, dan zal ik hem voor de zekerheid iets langer laten liggen. Stel je voor dat hij niet genoeg hercalibreerd
gpsgek Geplaatst 1 april 2007 Geplaatst 1 april 2007 Hèèèèlp! Hij is helemaal van slag af! Kijk nou! Hier klopt toch geen hout van? Moet ik deze optie kiezen? Ik hoop dat jullie kunnen helpen...
blooper65 Geplaatst 1 april 2007 Geplaatst 1 april 2007 Hèèèèlp! Hij is helemaal van slag af! Kijk nou! Hier klopt toch geen hout van? Moet ik deze optie kiezen? Ik hoop dat jullie kunnen helpen... Stuur hem maar even naar me toe. Kijk ik wel even. p.s. Heb geen vaste woon of verblijf plaats.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden