Bernez Geplaatst 10 april 2003 Geplaatst 10 april 2003 Heeft iemand Carto Exploreur CD('s) van het franse IGN (1:25000)? Heb zelf 2 stuks vorige jaar gekocht: Finistere Nord (29N) en Finistere Sud (29S). Misschien kunnen we elkaar blij maken Bernez
dolphinleap Geplaatst 10 april 2003 Geplaatst 10 april 2003 Heb hier de IGN Rando CD Alpes du Nord, maar dat is een heel ander formaat. Keurige stuk software overigens. Is er trouwens iemand die iets weet van het formaat (en hoe dit in andere programma's te importeren) zoals gebruikt door de TOP20 CD van ACT Luxemburg? >Kees<
deBruineBeren Geplaatst 2 juli 2003 Geplaatst 2 juli 2003 Kom net terug van vakantie met een IGN cdtje in de koffer. Ik heb hem vandaag om gezet naar bestanden voor Ozi. Zo te zien werk een kopie niet meer met het orginele programma. Maar voor het om zetten is het geen probleem. Lijkt mij legaal, je verbreekt geen beveiligingen, maar maakt toch een bruikbare kopie voor "eigen"gebruik. Bijft het feit : 1 cdtje is ook maar zo alleen.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 2 juli 2003 Geplaatst 2 juli 2003 >"Kom net terug van vakantie met een IGN cdtje in de koffer." Dat zouden meer vakantiegangers moeten doen! >"Ik heb hem vandaag omgezet naar bestanden voor Ozi." Mooi dat zoiets toch kan hè. >"[...]" >"Blijft het feit : 1 cdtje is ook maar zo alleen. ". Ja, ik zie hierboven wel een paar meldingen van anderen maar als er 10.000-den naar Frankrijk afreizen en die zouden ieder een CD'tje van de regio kopen, dan kon er gelijk een Franse KabouterBond worden opgericht. Hoe zou dat gaan heten? Union nationale de...? (kabouters in het frans?)
elsinga Geplaatst 3 juli 2003 Geplaatst 3 juli 2003 In het duits de Mainzelmänchen, dacht ik. Maar frans...? Er zijn ook duitse TOP25 kaarten, dus ik hoop nog eens op een Verbund der Mainzelmänchen. =8-)
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 3 juli 2003 Geplaatst 3 juli 2003 Het omzetten van die Franse CD's is niet zo'n karwei. Maar die Duitse wel. Daar valt weinig aan te automatiseren/programmeren. Dus veel handwerk is dan nodig. Ik wil maar zeggen: als er 1 land is waar ze zo'n Mainzelmänchen Bundnis goed zouden kunnen gebruiken, dan is het daar wel. Er zijn ook heel veel kaarten nodig voor heel Duitsland. Onze Kabouters zijn op vacantie (hoorde ik) maar er ligt nog te doen: het hele grensgebied met Duitsland (NR-WF, Sachsen,Bremen). Monnikenwerk aangeboden dus.
Eagles Geplaatst 3 juli 2003 Geplaatst 3 juli 2003 In het duits de Mainzelmänchen, dacht ik. Maar frans...? M'n woordenboek meldt: lutin, gnome.
deBruineBeren Geplaatst 4 juli 2003 Geplaatst 4 juli 2003 Meld me hierbij aan voor : Mainzelmänchen Bundnis Union Nationale de Lutin Het adres van het BerenHol is bekent zou ik zeggen. Anders een PMetje.
Aanbevolen berichten