Spring naar bijdragen

Twijfel bij kopen van Garmin Venture, Legend, GPSMAP 60Cx


GlennD

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb alle reply's even goed doorlezen ! Bedankt allen !!

 

Als ik iedereen zo hoord, dan spaar ik toch liever door voor een Garmin GPSmap60 Cx.

 

Alleen nu waar ik hem kan kopen.. Dat is nu de elend

 

Ebay is inderdaad een optie. In Amerika kost hij met verzend kosten 320 euro ( zonder de kans dat hij gepakt word bij de douane, dan zal er nog 20% over heen komen. kom ik nog op zown 384 euro uit.)

 

Op de duitse Ebay kost hij 410 euro met verzend kosten. Maar zie niks over garantie staan.

 

Aan de andere kant heb je maar 1 Jaar garantie. Als hij daarna stuk gaat

zit je daar ook mee.. tussen uit USA en NL scheeld dat toch weer 155 euro.

 

ik heb wat gezocht in duitsland en kwam op de site http://www.navifuture.de/index.php?cat=c1_...undauml-te.html

daar kost de GPSmap60 Cx.€399.- en z'n broertje €429,-..ik ben hard aan het sparen (

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gok het er niet op om toch via amerika te bestellen. heb zoals u geen kennisen in USA/Canada :huh:

 

kopen van GPS heeft even een uitstel vanwege een wintersport vakantie die

opeens ertussen is gekomen ( heb al gekeken naar caches in de buurt van mn verblijf :eek: )

 

 

Prima apparaat.. Heb hem gekocht en er geen minuut spijt van gehad. Doet het 99% En dat is vrijwel overal waar die het redelijkerwijs zou moeten doen.

 

Hij was wel aan de dure kant maar wel een overwogen keuze. Kon kiezen tussen de Cx of de CSx. Maar heb de Cx gekozen omdat ik een kompas en een barometer niet direct nodig had en deze op batterijen gaan. Heb daarvoor altijd een magnetisch kompas bij me. Die doet het altijd wel;-)

 

Groet,

 

Fly32

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij is binnnen !! woohoo !! net ff mee zitten spelen.. je kan het neit vergelijken met een Etrex Euro zeg... wat een functies. en laten we het niet over de ontvangst hebben !! :yes: zit nu binnnen en de rolluik dicht en gewoon 3D ontvangst. gekke werk :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...