Geothean Geplaatst 9 maart 2007 Geplaatst 9 maart 2007 Onze cache heb ik ternouwernood kunnen redden toen de gemeente onverwachts het bosgebied begon om te kappen. Ik heb hem op temporarily unavailable gezet, route aangepast, andere cachepositie gezocht, nieuwe toestemming van de eigenaar (dit keer niet de gemeente ) Moet ik hem nou opnieuw laten revieuwen? Of kan ik hem zelf weer op available zetten? De cache coordinaten zijn wel zo'n 700 meter verschoven.
Axel-F Geplaatst 9 maart 2007 Geplaatst 9 maart 2007 eindlokatie veranderen betekend per definitie opnieuw laten reviewen idd. Succes!
Buzzardseye Geplaatst 10 maart 2007 Geplaatst 10 maart 2007 Pas geleden is dolletje veranderd in Verloren tijden. ER staat bij dat met toestemming van de reviewer een nieuwe eindlocatie is gemaakt. Dus probeer een van de reviewers eens te mailen.
Ruud4d Geplaatst 10 maart 2007 Geplaatst 10 maart 2007 Iets wat misschien beter werkt, is een hele nieuwe cache(pagina) aanmaken. Je kunt dan gewoon de uitgebreide omschrijving kopiëren. Foto's hoef je niet opnieuw te uploaden. Wel attributen opnieuw invullen en de tussenpunten en eindcache aangeven in de additional waypoints. Daarvan krijgen de reviewers dan direkt een melding bij het aanbieden.
Geothean Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Geplaatst 10 maart 2007 Ik heb de reviewer een mail gestuurd, we zullen maar even geduld hebben.
Aanbevolen berichten