Kruimeldief Geplaatst 29 maart 2007 Geplaatst 29 maart 2007 Zie ook: http://www.ijssellandschap.nl/index.php?op...1&Itemid=34, dat zojuist gepubliceerd is. Jammer is dat het IJssellandschap er helemaal naast zit Zo wordt er alleen maar meer verwarring gesticht tussen de beide sites, geocaching.com en geocaching.nl. Als "ze" (IJssellandschap) geocaching.nl wijzigen in geocaching.com, dan zitten ze goed. Ik zal ze daar een berichtje over sturen. Geocaching.nl publiceert geen geocaches, en een registratie op geocaching.nl is GEEN vereiste om aan geocaching te kunnen deelnemen. Je bent, sniksnik, geocaching.nl niet eens nodig om te kunnen geocachen. @GR2: zo zie je maar weer
tejoos Geplaatst 29 maart 2007 Geplaatst 29 maart 2007 een registratie op geocaching.nl is GEEN vereiste om aan geocaching te kunnen deelnemen. Je bent, sniksnik, geocaching.nl niet eens nodig om te kunnen geocachen. Kruimeldief, stop maar met sniksnikken , de Tejoos zijn blij dat geocaching.nl er is!
Voortrekkers Geplaatst 10 april 2007 Geplaatst 10 april 2007 Kan het kloppen dat ik nergens deze regels van bijvoorbeeld SBB, NM of andere instanties bijvoorbeeld bij de FAQ kan vinden? Ik heb gezocht, maar niet gevonden... Begin dan ook pas met geocachen
Peetee Geplaatst 10 april 2007 Geplaatst 10 april 2007 Kan het kloppen dat ik nergens deze regels van bijvoorbeeld SBB, NM of andere instanties bijvoorbeeld bij de FAQ kan vinden? Ik heb gezocht, maar niet gevonden...Begin dan ook pas met geocachen Ik denk dat je hier moet zijn.
Voortrekkers Geplaatst 10 april 2007 Geplaatst 10 april 2007 Dank u vriendelijk! Dit lijkt er in ieder geval wel op.
ET4FR & CO Geplaatst 5 mei 2007 Geplaatst 5 mei 2007 Ik heb vandaag van een team hier uit de buurt gehoord dat zij ook moesten betalen bij SBB Lelystad! Maar ik hoop op een goed bericht van Mumzle! over hoe het nu echt zit! Masterchef Vandaag bericht terug van mijn contactpersonen bij SBB. Zij hebben inmiddels een afspraak staan met de desbetreffende personen in de Flevopolder aangaande dit onderwerp. Nu dus even afwachten wat daar uit gaat komen. Zodra ik meer weet, meld ik mij weer. Heeft Mumzle al een antwoord gekregen? Ik heb net weer 5 cache's aangevraagt bij SBB en deze zijn nog in behandeling en ik ga er ook zeker niet voor betalen Bij een andere boswachter van SBB heb ik vrij spel gekregen. Ik moet hem melden waar ik hem neerleg en evt weer verwijder en als ik op de paden blijf vind hij het goed
Aanbevolen berichten