Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij het bestuderen van de kaart van Nederland met de locaies van de caches zie ik er een aantal op de Noordzee. Aangezien de bijbehorende tekst niet rept over varen, :crybaby: denk ik dat er een soort verschuiving met de coordinaten is toegepast. Mijn nieuwsgierigheid is in elk geval geprikkeld.

Jan en Ans

Geplaatst
Bij het bestuderen van de kaart van Nederland met de locaies van de caches zie ik er een aantal op de Noordzee. Aangezien de bijbehorende tekst niet rept over varen, :crybaby: denk ik dat er een soort verschuiving met de coordinaten is toegepast. Mijn nieuwsgierigheid is in elk geval geprikkeld.

Jan en Ans

Mysteries die uit de tijd stammen dat het opgegeven punt nog niet op 3 km van de ware verbergplaats hoefde te liggen.

Of je moet duiken :angry:

Geplaatst

Ergens daar op de Noordzee staat bovenop een lichtopstand een Geel Bussie. :crybaby:

Als je goed kijkt op de kaart zal je zien dat geen van deze caches een trad.of multicache is.

Hij ligt hier dus ook niet werkelijk.

Tegenwoordig moet het coordinaat van een Mystery max. 3 km. van de cache af liggen. Vroeger was dat niet zo en kon je een coordinaat in TimBoekToe opgeven voor een Mystery in de buurt van Venlo 9om maar eens wat te noemen)

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...