Geothean Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 Wij hebben onze Cache ingrijpend moeten wijzigen. De startpositie is iets gewijzigd, de cachepositie is 800 meter opgeschoven. Cache ligt op grond van een andere eigenaar dus we hebben een nieuwe toestemming. Hoe krijg ik hier nu opnieuw toestemming voor? Schrijf ik een reviewer note? Weet ik dan zeker dat niemand anders die te lezen krijgt dan de reviewer? Er staan nl 6 man op de watch listing en ik zou er een rot gevoel van krijgen als iedereen zo mijn revieuwernote zou kunnen lezen.
Team MenM Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 Reviewer notes zijn (zoals het woord al zegt) alleen zichtbaar voor de reviewer. Echt, niemand anders kan deze notes lezen.
kalkendotters Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 (bewerkt) Reviewer notes zijn (zoals het woord al zegt) alleen zichtbaar voor de reviewer. Echt, niemand anders kan deze notes lezen. Dus NIET... Iedereen kan de reviewernotes zien Wil je wat doorgeven aan de reviewer NADAT je cache gepubliseerd is, dan kan dit alleen maar met behulp van de Email. Zoek de published log op, klik daar op de reviewer, en stuur hem/haar een email. De reviewernotes die je plaats VOORDAT je cache actief is, krijgt niemand te zien, omdat bij het publiseren, deze automatisch door het systeem worden verwijderd. De enige note waar een reviewer automatisch melding van krijgt is de 'Should be archived' note. 26 februari 2007 bewerkt door kalkendotters
Team MenM Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 (bewerkt) Reviewer notes zijn (zoals het woord al zegt) alleen zichtbaar voor de reviewer. Echt, niemand anders kan deze notes lezen. Dus NIET... Iedereen kan de reviewernotes zien Wil je wat doorgeven aan de reviewer NADAT je cache gepubliseerd is, dan kan dit alleen maar met behulp van de Email. Zoek de published log op, klik daar op de reviewer, en stuur hem/haar een email. De reviewernotes die je plaats VOORDAT je cache actief is, krijgt niemand te zien, omdat bij het publiseren, deze automatisch door het systeem worden verwijderd. De enige note waar een reviewer automatisch melding van krijgt is de 'Should be archived' note. Ehh WAAR kan je dit dan zien dan??? Wij hebben recent er ook éém geplaatst, maar niks van te zien vlg. mij... EDIT: Toch wel dus... Hmm weer wat geleerd. Oppassen geblazen dus. Misschien handig om de naam van de note te veranderen als een cache al geplaatst is?? 26 februari 2007 bewerkt door Team MenM
Geothean Geplaatst 26 februari 2007 Auteur Geplaatst 26 februari 2007 OK, duidelijk. Fijn dat ik het toch nog even gevraagd heb. Ik ga hem een e-mailtje sturen Bedankt
Aanbevolen berichten