Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wanneer ik een geochachingsticker achter op de bagagebox van mijn camper plak als herkenning en ik heb een logboek aan boord van de camper zodat er voor deze campercache gelogd kan worden.

Er mag gelogd worden wanneer u op de koffie geweest bent inde geocamper van Apiedi@k en Walkabout team. Ook kan ik dan geocoin(s) in de camper neerleggen zodat deze discovered kunnen worden.

Opm; Er zou alleen gelogd kunnen worden indien de camper geparkeerd staat en wij zijn aanwezig. Wanneer de camper rijdt wordt er niet gestopt voor loggen.

Vragen:

- Mag een dergelijke cache nog aangemaakt worden?

- Zou deze cache approved en gepubliceerd worden?

- welke icoon moet hiervoor gebruikt moeten worden?

Geplaatst
Wanneer ik een geochachingsticker achter op de bagagebox van mijn camper plak als herkenning en ik heb een logboek aan boord van de camper zodat er voor deze campercache gelogd kan worden.

Er mag gelogd worden wanneer u op de koffie geweest bent inde geocamper van Apiedi@k en Walkabout team. Ook kan ik dan geocoin(s) in de camper neerleggen zodat deze discovered kunnen worden.

Opm; Er zou alleen gelogd kunnen worden indien de camper geparkeerd staat en wij zijn aanwezig. Wanneer de camper rijdt wordt er niet gestopt voor loggen.

Vragen:

Nee, mag niet. Moving caches zijn al lang niet meer toegestaan.

Geplaatst

Wat volgens mij wel kan is dat je een cache verstopt op een vaste permanente lokatie ergens in Nederland.

Echter kan deze cache pas worden gevonden nadat er aanwijzingen zijn gevonden/opgehaald in de camper.

In dat geval is het cachetype Unknown.

Geplaatst (bewerkt)
Mogen we nog wel op de koffie komen? :dribble:

Lijkt me wel gezellig. De koffie wordt dan vers gezet. :dribble:

Issie geel?

Nee, de koffie is bruin. :cry:

bewerkt door apiedi@k
Geplaatst

Vragen:

Nee, bewegende caches mogen bij Geocaching niet meer. Maar er zijn alternatieven.

tot cache,

team Wij Drie :dribble:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...