Spring naar bijdragen

Wat is een Earthcache?


getzie family

Aanbevolen berichten

Hoi lui.

 

Waar kan ik meer info vinden over het fenomeen Earth cache, En hoe word je hier master in.

 

Greoten de GETZIE FAMILY.

 

P.S Op het forum kan ik deze info niet vinden. Of ik heb niet goed gezocht.

bewerkt door getzie familie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 7 months later...

Eerste terugmeldtijd gaat vrij snel. Als je nog wat moet aanpassen krijg je hiervan een mailtje. Als het enigszins de toets der kritiek kan doorstaan krijg je al een adopteerverzoek. Het kan zijn dat je dan nog wat zaken moet aanpassen echter!

 

Al met al ging het bij mij 2 keer vrij snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk zal de volgende vraag de nodige glimlachen dan wel diepe zuchten bij sommigen van jullie ten toonspreiden, maar is een boom van ca 400 jaar oud bijvoorbeeld ook een mogelijke Earthcache-lokatie? Of hebben we het bij een earthcache echt over een, wat ik noem een doorsnede van een stukje Aarde? Of is een uitkijkpunt (zeg maar voorzien van een plaat met plaatsen en windrichtingen) ook een mogelijke eartcache lokatie. Ik denk hiervoor bijvoorbeeld aan De Vuilnisberg in Zwolle (GCJF0A) Je hebt het hier wel over een mooi stukje natuur op een voormalige bergafval.

 

Tukkerboertje

bewerkt door tukkerboertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk zal de volgende vraag de nodige glimlachen dan wel diepe zuchten bij sommigen van jullie ten toonspreiden, maar is een boom van ca 400 jaar oud bijvoorbeeld ook een mogelijke Earthcache-lokatie? Of hebben we het bij een earthcache echt over een, wat ik noem een doorsnede van een stukje Aarde? Of is een uitkijkpunt (zeg maar voorzien van een plaat met plaatsen en windrichtingen) ook een mogelijke eartcache lokatie. Ik denk hiervoor bijvoorbeeld aan De Vuilnisberg in Zwolle (GCJF0A) Je hebt het hier wel over een mooi stukje natuur op een voormalige bergafval.

 

Tukkerboertje

 

Zucht....... ;) Het gaat om aardkundige (geologische) bijzonderheden in het landschap, door de aarde zelf gevormd. Dus niet door mensenhanden gevormd en geen ecologische bijzonderheden, tenzij het weer versteende bomen zijn. Een voormalige vuilnisbelt valt hier dus niet onder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...