Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ja of een gif bestand maken, waarbij alle plaatjes voorbij schieten.

Denk dat dit nog meer server belasting vraagt :)

Zet het plaatje op een externe server zodat de gc.nl-server er niet mee belast wordt. Dan heb je alleen met de internet verbinding en de cpu (zoals Thex al zei) te maken. Alleen kun je dan maar één link er aan geven. Of is er ook nog een manier om per verschillend plaatje een andere link te maken?

Geplaatst

Nee helaas, het wordt 1 gifje, met alle banners er lopend in. Truuk werkt dus niet voro jpegs, die zullen in gif omegzet moeten worden. Alle banners moeten even groot zijn, maar met transparante kleur moet dat kunnen. De tijd tussen de plaatjes kun je varieren. Zo is er ook weer een cache van te maken :-)

Geplaatst
De tijd tussen de plaatjes kun je varieren. Zo is er ook weer een cache van te maken :-)

Zo'n cache is er al. Er is al eens een gifmenger aan het werk geweest :) Meer zeg ik niet anders geef ik te veel van de oplossing prijs.

Geplaatst

De tijd tussen de plaatjes kun je varieren. Zo is er ook weer een cache van te maken :-)

Zo'n cache is er al. Er is al eens een gifmenger aan het werk geweest :) Meer zeg ik niet anders geef ik te veel van de oplossing prijs.

Die gast die ken ik, ik kan je eventueel wel met 'm in contact brengen als je wat hulp nodig hebt..

Overigens ben ik ook met een cache bezig waarbij ik zat te denken aan een bannertje, na de opmerking van Kruimel laatst heb ik dat idee eigenlijk alweer laten varen maar inderdaad een animated gif zou een oplossing kunnen zijn. Klein probleem is wel dat je dan het bannertje van GC zelf daarin niet op kunt nemen omdat deze ' on-the-fly' gegenereert wordt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...