Lubbie Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 (bewerkt) Hee, kloppen de tabbladen wel?? Hebben we wat te puzzelen , kom maar op met 1.6.1. 18 januari 2009 bewerkt door Lubbie
gpsgek Geplaatst 18 januari 2009 Auteur Geplaatst 18 januari 2009 (bewerkt) Hee, kloppen de tabbladen wel?? Eehm. Nee. 5 minuutjes. Ik zie en kleine misteek... Edit: nu wel. Mijn excuses. Een ieder die niet wil puzzelen met de tabjes maar al wel 1.6.0 had geïnstalleerd, kan beter 1.6.0 even opnieuw downloaden en herinstalleren... 18 januari 2009 bewerkt door gpsgek
langzaam Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Hee, kloppen de tabbladen wel?? Eehm. Nee. 5 minuutjes. Ik zie en kleine misteek... Edit: nu wel. Mijn excuses. Een ieder die niet wil puzzelen met de tabjes maar al wel 1.6.0 had geïnstalleerd, kan beter 1.6.0 even opnieuw downloaden en herinstalleren... kan aan mij liggen maar de herinstallatie geeft een error. update liep wel goed, heb nu dus tijdelijk een puzzel versie, wel cool
gpsgek Geplaatst 18 januari 2009 Auteur Geplaatst 18 januari 2009 kan aan mij liggen maar de herinstallatie geeft een error. update liep wel goed, heb nu dus tijdelijk een puzzel versie, wel cool Eerst even gebruik maken van de deïnstaller
Lubbie Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Ik wil beslist niet over komen als een klager maar volgens mij zitten er nog een paar schoonheidsfoutjes in. Op de tabbladen heb je in het blauw een kopje geplaatst maar die komen (bij mij) niet overeen met het tabblad, of zie ik het helemaal verkeerd Voor de rest zoals al eerder gezegd "complimenten!!!".
langzaam Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 kan aan mij liggen maar de herinstallatie geeft een error. update liep wel goed, heb nu dus tijdelijk een puzzel versie, wel cool Eerst even gebruik maken van de deïnstaller Inderdaad, uninstall gedraait en herinstallatie loopt nu wel weer goed. Maar tabbladen zijn nog steeds een puzzel?? kijk bijvoorbeeld maar naar tabblad cijferanalyse
gpsgek Geplaatst 18 januari 2009 Auteur Geplaatst 18 januari 2009 kan aan mij liggen maar de herinstallatie geeft een error. update liep wel goed, heb nu dus tijdelijk een puzzel versie, wel cool Eerst even gebruik maken van de deïnstaller Inderdaad, uninstall gedraait en herinstallatie loopt nu wel weer goed. Maar tabbladen zijn nog steeds een puzzel?? kijk bijvoorbeeld maar naar tabblad cijferanalyse Heb je ook het installatie bestand opnieuw gedownload van mijn website en dat gebruikt om opnieuw te installeren?
langzaam Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 kan aan mij liggen maar de herinstallatie geeft een error. update liep wel goed, heb nu dus tijdelijk een puzzel versie, wel cool Eerst even gebruik maken van de deïnstaller Inderdaad, uninstall gedraait en herinstallatie loopt nu wel weer goed. Maar tabbladen zijn nog steeds een puzzel?? kijk bijvoorbeeld maar naar tabblad cijferanalyse Heb je ook het installatie bestand opnieuw gedownload van mijn website en dat gebruikt om opnieuw te installeren? jazeker, maar ik ga de hele aktie nu nogmaals uitvoeren, dus uninstall en herinstallatie, 1 momentje dus
langzaam Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 (bewerkt) heb het zojuist nogmaals gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, ik zie nu wat er mis is, op de tab staat teksanalyse daaronder in de blauwe lijn staat cijferanalyse, bij cijferanalyse staat in de blauwe lijn op het blad, projecties etc verder qua inhoud wel goed. 18 januari 2009 bewerkt door langzaam
gpsgek Geplaatst 18 januari 2009 Auteur Geplaatst 18 januari 2009 (bewerkt) heb het zojuist nogmaals gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, ik zie nu wat er mis is, op de tab staat teksanalyse daaronder in de blauwe lijn staat cijferanalyse, bij cijferanalyse staat in de blauwe lijn op het blad, projecties etc verder qua inhoud wel goed. Dat foutje is als het goed is ook net opgelost... Opnieuw downloaden en installeren zou het probleem dus moeten verhelpen... 18 januari 2009 bewerkt door gpsgek
Lubbie Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Sorry Martijn, je PB'tje te laat gezien maar het schoonheidsfoutje is i.d.d. opgelost. Thnx.
langzaam Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 heb het zojuist nogmaals gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, ik zie nu wat er mis is, op de tab staat teksanalyse daaronder in de blauwe lijn staat cijferanalyse, bij cijferanalyse staat in de blauwe lijn op het blad, projecties etc verder qua inhoud wel goed. Dat foutje is als het goed is ook net opgelost... Opnieuw downloaden en installeren zou het probleem dus moeten verhelpen... Drie keer is scheepsrecht. Zojuist opnieuw de geinstalleerd en YES, helemaal toppie. Alle schoonheidsVoutjes zijn eruit. Bedankt martijn!
gpsgek Geplaatst 18 januari 2009 Auteur Geplaatst 18 januari 2009 (bewerkt) Drie keer is scheepsrecht.Zojuist opnieuw de geinstalleerd en YES, helemaal toppie. Alle schoonheidsVoutjes zijn eruit. Bedankt martijn! Gefeliciteerd . Een paar jaar geleden was ik blijkbaar nog niet zo handig in naamgeving, daarom trad het schoonheidsfoutje op. Dat is nu uiteraard gelijk gecorrigeerd . 18 januari 2009 bewerkt door gpsgek
Malyenki Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Helemaal super nu. Nogmaals dank, ik maak veel gebruik van het tooltje.
Aanbevolen berichten