Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Hee, kloppen de tabbladen wel??

Hebben we wat te puzzelen :) , kom maar op met 1.6.1.

bewerkt door Lubbie
Geplaatst (bewerkt)

Eehm. Nee. 5 minuutjes. Ik zie en kleine misteek...

;):)

Edit: nu wel. Mijn excuses. Een ieder die niet wil puzzelen met de tabjes maar al wel 1.6.0 had geïnstalleerd, kan beter 1.6.0 even opnieuw downloaden en herinstalleren...

bewerkt door gpsgek
Geplaatst

Eehm. Nee. 5 minuutjes. Ik zie en kleine misteek...

;):)

Edit: nu wel. Mijn excuses. Een ieder die niet wil puzzelen met de tabjes maar al wel 1.6.0 had geïnstalleerd, kan beter 1.6.0 even opnieuw downloaden en herinstalleren...

kan aan mij liggen maar de herinstallatie geeft een error. update liep wel goed, heb nu dus tijdelijk een puzzel versie, wel cool :thumbup:

Geplaatst
kan aan mij liggen maar de herinstallatie geeft een error. update liep wel goed, heb nu dus tijdelijk een puzzel versie, wel cool :)

Eerst even gebruik maken van de deïnstaller ;)

Geplaatst

Ik wil beslist niet over komen als een klager maar volgens mij zitten er nog een paar schoonheidsfoutjes in.

Op de tabbladen heb je in het blauw een kopje geplaatst maar die komen (bij mij) niet overeen met het tabblad, of zie ik het helemaal verkeerd :)

Voor de rest zoals al eerder gezegd "complimenten!!!".

Geplaatst
kan aan mij liggen maar de herinstallatie geeft een error. update liep wel goed, heb nu dus tijdelijk een puzzel versie, wel cool :)

Inderdaad, uninstall gedraait en herinstallatie loopt nu wel weer goed.

Maar tabbladen zijn nog steeds een puzzel?? kijk bijvoorbeeld maar naar tabblad cijferanalyse

Geplaatst

Maar tabbladen zijn nog steeds een puzzel?? kijk bijvoorbeeld maar naar tabblad cijferanalyse

Heb je ook het installatie bestand opnieuw gedownload van mijn website en dat gebruikt om opnieuw te installeren?

Geplaatst

Heb je ook het installatie bestand opnieuw gedownload van mijn website en dat gebruikt om opnieuw te installeren?

jazeker, maar ik ga de hele aktie nu nogmaals uitvoeren, dus uninstall en herinstallatie, 1 momentje dus

Geplaatst (bewerkt)

heb het zojuist nogmaals gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd,

ik zie nu wat er mis is, op de tab staat teksanalyse daaronder in de blauwe lijn staat cijferanalyse,

bij cijferanalyse staat in de blauwe lijn op het blad, projecties etc

verder qua inhoud wel goed.

bewerkt door langzaam
Geplaatst (bewerkt)

ik zie nu wat er mis is, op de tab staat teksanalyse daaronder in de blauwe lijn staat cijferanalyse,

Dat foutje is als het goed is ook net opgelost... Opnieuw downloaden en installeren zou het probleem dus moeten verhelpen...

bewerkt door gpsgek
Geplaatst

Sorry Martijn, je PB'tje te laat gezien maar het schoonheidsfoutje is i.d.d. opgelost. Thnx.

Geplaatst

Dat foutje is als het goed is ook net opgelost... Opnieuw downloaden en installeren zou het probleem dus moeten verhelpen...

Drie keer is scheepsrecht.

Zojuist opnieuw de geinstalleerd en YES, helemaal toppie. Alle schoonheidsVoutjes zijn eruit.

Bedankt martijn! :);)

Geplaatst (bewerkt)
Drie keer is scheepsrecht.

Zojuist opnieuw de geinstalleerd en YES, helemaal toppie. Alle schoonheidsVoutjes zijn eruit.

Bedankt martijn! :);)

Gefeliciteerd :thumbup: . Een paar jaar geleden was ik blijkbaar nog niet zo handig in naamgeving, daarom trad het schoonheidsfoutje op. Dat is nu uiteraard gelijk gecorrigeerd :blush:.

bewerkt door gpsgek
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...