warboel Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 Onder het tabje cijferanalyse zie ik wel romeinse cijfers staan (en werkt ook) Progje ziet er zeer goed uit! Keep up the good work. Groetuhhh Warboel
gpsgek Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Geplaatst 16 januari 2007 Romeinse cijfers staan onder cijferanalyse. Bij een decimaal getal tot 5000 worden ze netjes omgezet. Daarboven nog niet... Still working on it...
bapamaci Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Romeinse cijfers staan onder cijferanalyse. Bij een decimaal getal tot 5000 worden ze netjes omgezet. Daarboven nog niet... Still working on it... Ja je hebt gelijk. Zoiets moet je ook niet s'avonds laat bekijken. Bedankt voor deze goeie tool.
cve.gps Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 GPSGEK, je bent erg bescheiden Na installatie van de GCTool stond er niet eens een snelkoppeling op het buroblad. Complimenten voor deze tool, bijzonder waardevol.
gpsgek Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Geplaatst 16 januari 2007 GPSGEK, je bent erg bescheiden Na installatie van de GCTool stond er niet eens een snelkoppeling op het buroblad. Complimenten voor deze tool, bijzonder waardevol. Dacht je dat ik mensen met dingen wilde pesten waarvan ik zelf ook niet houd?
gpsgek Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Geplaatst 16 januari 2007 Kleine update op verzoek: versie 1.3.1... Download GCTool 1.3.1 (16 januari 2007) * Morse->tekst getallen toegevoegd
Goofy Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Ligt het aan mij of komen er vreemde getallen uit de coord conversies. In het vak WGS84 de cijfers ingevoerd. daarna op WGS -> RD gedrukt. RD is niet goed en hddd.ddddd ook niet
gpsgek Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Geplaatst 16 januari 2007 Ligt het aan mij of komen er vreemde getallen uit de coord conversies.In het vak WGS84 de cijfers ingevoerd. daarna op WGS -> RD gedrukt. RD is niet goed en hddd.ddddd ook niet Het ligt aan jou... Bij mij komt er netjes X142596 Y468643 uit. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Sparks Sailor Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Krijg hetzelfde resultaat als Goofy
@rend Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Bij mij komen er ook de juiste getallen uit. Goofy zal eens naar zijn instellingen moeten kijken denk ik.
Ruud4d Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Ik krijg de juiste getallen. Niks mis met het tooltje.
bapamaci Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Ligt het aan mij of komen er vreemde getallen uit de coord conversies. In het vak WGS84 de cijfers ingevoerd. daarna op WGS -> RD gedrukt. RD is niet goed en hddd.ddddd ook niet Het ligt aan jou... Bij mij komt er netjes X142596 Y468643 uit. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ook ik krijg dit er uit. Mischien een conflict met een (oudere versie van dit tool) die niet verwijdert is.
franka en pim Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 (bewerkt) Voor degene met problemen: Probeer het eens met komma's ipv punten. Ik kan vanaf hier niet zien wat de instellingen van ieder z'n windows is, maar ik he dit probleem vaker meegemaakt. In een project voor het afstellen van Honda Motoren. Bij dat project hadden we zelfde soort problemen. En die werden veroorzaakt door een komma vs. punten probleem. Het project werd gedaan door wat nederlanders en wat amerikanen. En daar zat hem ook precies het probleem. In europa gebruiken we een de punt (.) voor 1.000 en de komma (,) voor decimalen In amerika is dat precies anders om. Er zijn in nederland genoeg mensen die met een engels (amerikaanse) Window versie werken en dan dit probleem kunnen krijgen. even voorbeeld. drie duizend twee honder vier en vijftig, zestien honderdsten notatie EU: 3.254,16 VS: 3,254.16 16 januari 2007 bewerkt door franka en pim
bapamaci Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Voor degene met problemen:Probeer het eens met komma's ipv punten. Ik kan vanaf hier niet zien wat de instellingen van ieder z'n windows is, maar ik he dit probleem vaker meegemaakt. In een project voor het afstellen van Honda Motoren. Bij dat project hadden we zelfde soort problemen. En die werden veroorzaakt door een komma vs. punten probleem. Het project werd gedaan door wat nederlanders en wat amerikanen. En daar zat hem ook precies het probleem. In europa gebruiken we een de punt (.) voor 1.000 en de komma (,) voor decimalen In amerika is dat precies anders om. Er zijn in nederland genoeg mensen die met een engels (amerikaanse) Window versie werken en dan dit probleem kunnen krijgen. even voorbeeld. drie duizend twee honder vier en vijftig, zestien honderdsten notatie EU: 3.254,16 VS: 3,254.16 Ik heb hem gewoon met punten gedaan en de goede uitkomst gekregen. Daarna geprobeerd met een komma maar daar maakt hij zelf netjes een punt van. Dus dit kan het probleem niet zijn.
Sparks Sailor Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Punten en komma's al al eerder beiden getest. Progje wijzigd verkeerde invoer. Maak wel gebruik van US ingesteld toetesenbord ivm andere programmatuur.
Aanbevolen berichten