Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

de afgelopen periode heb ik een aantal traditionals gedaan en onderweg kwamen we erachter dat we niet helemaal efficient bezig waren.

Ik heb op het forum wat gelezen over Poi Coverter en Microsoft Autoroute om dingen beter te plannen.

heeft iemand hier ervaring mee en zijn er alternatieven voor een beter planning.

Oja, ik heb een navigatie systeem maar ik ben opzoek naar methodes om dit vooraf beter te plannen.

thnx

John :blush:

ReizenReizen

Geplaatst

Ik zat (zit) met hetzelfde. Alleen heb ik geen navigatie in de auto.

Ben benieuwd of er nog tips bij zijn die ik ook kan gebruiken.

Ik werk nu met de topo nl om een beetje te kijken wat handig is maar........

volgens mij ben ik soms niet handig bezig.

Geplaatst (bewerkt)
de afgelopen periode heb ik een aantal traditionals gedaan en onderweg kwamen we erachter dat we niet helemaal efficient bezig waren.

Ik heb op het forum wat gelezen over Poi Coverter en Microsoft Autoroute om dingen beter te plannen.

heeft iemand hier ervaring mee en zijn er alternatieven voor een beter planning.

Oja, ik heb een navigatie systeem maar ik ben opzoek naar methodes om dit vooraf beter te plannen.

Zonder een routerend navigatie systeem wordt een cache raid van 20 of meer toch wel moeilijk, je komt onderweg altijd wel een afgesloten brug of een weg omlegging tegen.

Met een navigatie systeem zie je soms wel erg vaak een grote "M" en is alleen handig als je de koord voor wp's met de computer kunt invoeren.

Ik heb oa mijn planmethode hier beschreven.

Ik vond die poiconverter niet zo handig werken, ik kreeg wel GC nummers met koords binnen, maar de beschrijving niet en die beschrijving vind ik wel erg handig.

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst

Ik ben een tevreden PDA geocacher en maak gebruik van POI's in TomTom die uit GSAK worden aangemaakt. Aan de hand daarvan bepaal ik de af te leggen route. Met waypoints vanuit datzelfde GSAK wordt met OziExplorer getracht de cache of route te zoeken. Zou dat een oplossing zijn, of begrijp ik de vraagstelling niet helemaal.

Geplaatst

@jandebehanger in het draadje waar je een link van gaf stond dat je Autoroute zou binnen krijgen. heb je hier al ervaring mee.

Ik twijvel namelijk of ik z'n pakketje zal bestellen. Ondertussen is versie 2007 uit.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...