Malyenki Geplaatst 1 januari 2007 Geplaatst 1 januari 2007 Kan iemand mij vertellen hoe je je stats onderaan je forumberichten krijgt? Heb inmiddels van alles geprobeerd, maar kom er niet uit... (ben ik toch een digibeet )
Malyenki Geplaatst 2 januari 2007 Auteur Geplaatst 2 januari 2007 Kijk hier maar eens. Bedankt Peetee. Was ik zelf nooit opgekomen. Zo zie je maar weer, je komt steeds meer tegen op de site.
Twinlife Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 Kijk hier maar eens. Bedankt Peetee. Was ik zelf nooit opgekomen. Zo zie je maar weer, je komt steeds meer tegen op de site. Je had gewoon ff kunnen zoeken op het forum Malyenki, dan was je het vast en zeker tegen gekomen. maar ach daar zijn andere mensen voor om jou daar op te wijzen....... Gr Twinlife
Malyenki Geplaatst 2 januari 2007 Auteur Geplaatst 2 januari 2007 Kijk hier maar eens. Bedankt Peetee. Was ik zelf nooit opgekomen. Zo zie je maar weer, je komt steeds meer tegen op de site. Je had gewoon ff kunnen zoeken op het forum Malyenki, dan was je het vast en zeker tegen gekomen. maar ach daar zijn andere mensen voor om jou daar op te wijzen....... Gr Twinlife Ik had al even zitten zoeken, maar das niet mijn sterkste kant... Maar tis nu voor mekaar, dus wat mij betreft mag dit draadje dicht. Nogmaals bedankt.
SN@G Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 Vraag beantwoord, topic closed! Overigens mag een ieder antwoorden op vragen en anderen adviseren op het forum.
Aanbevolen berichten