BigFurryMonster Geplaatst 28 december 2006 Geplaatst 28 december 2006 Wat is de beste manier om aan Topo-kaarten te komen, en wat kost het? Ik heb een Garmin en het programma Mapsource op de PC - draait het daar op ?
JandeBeHanger Geplaatst 28 december 2006 Geplaatst 28 december 2006 Wat is de beste manier om aan Topo-kaarten te komen,Bij de leverancier waar je gpsr gekocht hebten wat kost het? Ik heb een Garmin en het programma Mapsource op de PC - draait het daar op ?Ja
Wij Drie Geplaatst 28 december 2006 Geplaatst 28 december 2006 Wat is de beste manier om aan Topo-kaarten te komen, en wat kost het? Ik heb een Garmin en het programma Mapsource op de PC - draait het daar op ?Kopen kan je heel goed bij Notter in Rijssen of Moordrecht. Ze sturen het zelfs naar huis als je dat wil. En ja, het draait op de, ook bijgeleverde, Mapsource. tot cache, team Wij Drie
LTeunis Geplaatst 28 december 2006 Geplaatst 28 december 2006 Of gewoon bij Bever als deN'otter te ver weg is.
BigFurryMonster Geplaatst 28 december 2006 Auteur Geplaatst 28 december 2006 Bij de leverancier waar je gpsr gekocht hebt ?? Ik denk niet dat de webwinkel uit Portugal de Topo-NL kaarten verkoopt, maar ik zal nog eens checken. Dank voor de antwoorden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden