Spring naar bijdragen

Hoe krijg ik een statbar in mijn handtekening?


Penn-Du

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoe krijg ik in een bericht in dit forum een stat bar aan het einde van het bericht, en/of een plaatje met link naar een website? Ik heb zitten tobben met de handtekening, maar ik krijg het niet voor elkaar.

 

Willem

Als je de zoek functie van dit forum zou gebruiken zou je onder andere hier terecht kunnen komen en wordt je vraag beantwoord.

Ruud :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe krijg ik in een bericht in dit forum een stat bar aan het einde van het bericht, en/of een plaatje met link naar een website? Ik heb zitten tobben met de handtekening, maar ik krijg het niet voor elkaar.

 

Eerst een tip, zoek in het forum en denk eraan dan als je op meer woorden zoek, daartussen 'and' te zetten.

maar goed

Op de site van .nl klik je aan mijn cache pagina

Je komt dan terecht bij .com. Kijk bij account options en klik op view my stats bar.

In het grijze gedeelte staat dan e.e.a., kopieer dit stukje en plak dat in je "handtekening".

 

dat vind je op de forumsite, ga naar instellingen en wijzig/plak daar je handtekening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al gezocht op het forum, en gedaan zoals vermeld. Echter als ik de code kopieer naar de handtekening krijg ik die code in mijn bericht als tekst en niet de stat bar. Wat doe ik fout?

Als je =" in href en src eens weg haalt :yes:

Ruud :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je =" in href en src eens weg haalt :yes:

Ruud :(

Dan zie je dat je helemaal niets ziet :yes: . Even HTML inschakelen, dat werkt vast beter :yes: Ook even eventuele tags code of /code weghalen :yes:

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zie je dat je helemaal niets ziet :yes: . Even HTML inschakelen, dat werkt vast beter :yes: Ook even eventuele tags code of /code weghalen :yes:

Mijn statistieken venster in mijn handtekening bewijst het tegendeel :yes:

Ruud :(die zich nu weer even met zijn werk gaat bezighouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig kan je als lezer er ook voor kiezen om alle berichten zonder 'handtekening' bekijken. Sommigen maken het wel erg bont met complete weerstations. Nog even en iemand zet er een You-Tube video in! :lol1:

Vooruit dan, voor een dagje :P

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig kan je als lezer er ook voor kiezen om alle berichten zonder 'handtekening' bekijken. Sommigen maken het wel erg bont met complete weerstations. Nog even en iemand zet er een You-Tube video in! :lol1:

 

Waar dan? Zou wel ideaal zijn voor op de ppc!! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Penn-Du:

 

Toch, als je gezocht had op statsbar of op handtekekning, dan was je vanzelf bij de topic uitgekomen waarin al eerder gevraagd is naar de statsbar in de handtekening.

 

 

@GPSgek:

 

Ik heb je handteking aangepast en de mytube video eruit gehaald. Zelfs nu, zonder MyTube is je handtekening al te groot. Overschrijdt echt meer dan de maximale 5 regels die er eigenlijk voor staan.

 

@All:

 

Zal nog eens met het bestuur overleggen om het IPBsoftware aan te passen en de mogelijkheid om meer dan 5 regels handtekening te begrenzen op de maximale toegstane 5 regels. Ik denk dat er heel wat handtekeningen aardig inkrimpen dan.

 

Topic closed

 

Topic verplaatst naar Newby vragen. Topic heeft niets met software tbv Geocaching te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...