Kapitein Haak Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Misschien kom ik wel als mosterd achter de maaltijd maar op http://www.logicweave.com is het programma CacheStats te downloaden dat voor premium members van geocaching.com werkelijk geweldig is. Dit programma vraagt je een gpx bestand via je pocketqueries aan te maken, dit is met één druk op de knop te doen en geeft je dan als uitkomst een geweldige lading aan stistieken. Nu is er sinds kort een nieuwere versie die nog meer variaties in die statistieken geeft. Bijvoorbeeld wordt procentueel de verdeling in multi en ander soort caches weergegeven, een prognose van hoeveel u op een bepaalde datum heeft gedaan en ga zo maar door. Ik zou zeggen, ben je premium memeber en vindt je statistieken leuk dan is dit je programma. Groeten Haak.
Powk Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Kapitein Haak, Bedankt voor de link. Het programma meteen gedownload en geinstalleerd. GPX-file met finds laten maken en in CacheStats geladen. Meteen een aantal prachtige statistieken. Leuk om eens door heen te bladeren. Aanrader Groeten Powk
Team WilP Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 (bewerkt) Bedankt klinkt goed, zal het straks thuis meteen downloaden 4 december 2006 bewerkt door wilp
jootie Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 (bewerkt) Ziet er goed uit, en de stats kloppen wel 4 december 2006 bewerkt door jootie
Kapitein Haak Geplaatst 4 december 2006 Auteur Geplaatst 4 december 2006 Yep die kloppen Groeten Haak
knifemen Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Bedankt Haak Altijd leuk om het eens te bekijken. Knifemen
fastronald Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Wel ff vermelden dat je eerst Premium lid moet worden!
MCMAL Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Echt een schat aan informatie, je kan er zelfs snel je logjes in nalezen. En ze desnoods allemaal een geo d'or geven Zo weet ik nou dat ik de elfde van de elfde van 2009 mijn 1000ste ga doen
Kruimeldief Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Ziet er goed uit, en kloppen de stats wel Alles klopt, behalve de FTF's. Ik sta in Drenthe bovenaan met de meeste FTF's. Volgens dit geval heb ik 0 FTF's Pfff zie nu hoe zo'n beroerde cacher ik ben. 27 in 2005 34 in 2006 Dat schiet niet op zo.
Pentagram Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 (bewerkt) Dus Kruimeldief doe je best in 2007. Het doel is dus 41 te vinden caches in 2007 Succes Aarde 4 december 2006 bewerkt door Pentagram
Kruimeldief Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Zo weet ik nou dat ik de elfde van de elfde van 2009 mijn 1000ste ga doen Zo? dat is al binnenkort. Ik moet wachten tot 26-11-2019. Ik ben dan al gepensioneerd. Ik denk niet dat het geocachen dan nog steeds bestaat.
Powk Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Alles klopt, behalve de FTF's. Ik sta in Drenthe bovenaan met de meeste FTF's. Volgens dit geval heb ik 0 FTF's Voor zover ik het heb begrepen haalt het programma de FTF uit je logje. Indien in de logtekst de vermelding FTF staat komt de betreffende cache in een lijst te staan en kun je de cache aan- of uitvinken. Groeten Powk
Kruimeldief Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Dus Kruimeldief doe je best in 2007. Het doel is dus 41 te vinden caches in 2007 Succes Aarde merci Topjaar was hier 2003. In 5 jaar tijd hebben we 106 dagen gecached. Ik word altijd zo somber van statistieken Knullig eigenlijk als je al die recordpogingen leest van max found op een dag. Ik zit in september 2002 met een top van 23 founds in een maand Voor zover ik het heb begrepen haalt het programma de FTF uit je logje. Indien in de logtekst de vermelding FTF staat komt de betreffende cache in een lijst te staan en kun je de cache aan- of uitvinken. Groeten Powk Ha, duidelijk. Dat zal de reden dan wel zijn. Ik heb nog nooit in een log vermeld dat ik de FTFer ben. Dat ziet men immers
Kapitein Haak Geplaatst 4 december 2006 Auteur Geplaatst 4 december 2006 Wel ff vermelden dat je eerst Premium lid moet worden! Je bedoelt dit stukje uit eerste post? Ik zou zeggen, ben je premium memeber en vindt je statistieken leuk dan is dit je programma. Groeten Haak. Groeten Haak.
Team WilP Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 Werkt prima! FTF viel me inderdaad ook op omdat ze er allemaal, op een na instonden, en ja, in die log stond niet specifiek FTF vermeld.
Aanbevolen berichten