apiedi@k Geplaatst 29 november 2006 Geplaatst 29 november 2006 Hallo, Ik vraag mij af of het ook mogelijk is om b.v. maps van Top NL direct vanaf PC via een kaartlezer op een micro SD kaart te zetten, om deze dan in je GPS apparaat te gebruiken. Werken deze kaarten dan ook correct? Bij tomtom kaarten is dit geen probleem.
0 kalkendotters Geplaatst 29 november 2006 Geplaatst 29 november 2006 (bewerkt) Hallo, Ik vraag mij af of het ook mogelijk is om b.v. maps van Top NL direct vanaf PC via een kaartlezer op een micro SD kaart te zetten, om deze dan in je GPS apparaat te gebruiken. Werken deze kaarten dan ook correct? Bij tomtom kaarten is dit geen probleem. wel dus (foute informatie die door mij werd gegeven verwijderd) 30 november 2006 bewerkt door kalkendotters
0 Kapitein Haak Geplaatst 30 november 2006 Geplaatst 30 november 2006 Dat kan dus wel. In Mapsource kun je aangeven dat je iets wilt overzetten naar de GPS en dan zie je een venster waarin Mapsource zoekt naar de GPS, daar kun je ook een andere schijfnaam aankiezen en dat kan dus een kaartlezer zijn. Daarmee gaat het overbrengen stukken sneller. Daarna het kaartje in je GPS douwen en klaar is ie. Zo heb ik dat ook gedaan bij mijn 60csx. Groeten Haak.
0 SN@G Geplaatst 30 november 2006 Geplaatst 30 november 2006 Dat kan dus wel. In Mapsource kun je aangeven dat je iets wilt overzetten naar de GPS en dan zie je een venster waarin Mapsource zoekt naar de GPS, daar kun je ook een andere schijfnaam aankiezen en dat kan dus een kaartlezer zijn. Daarmee gaat het overbrengen stukken sneller. Daarna het kaartje in je GPS douwen en klaar is ie. Zo heb ik dat ook gedaan bij mijn 60csx. Groeten Haak. Klopt als een bus en gaat supersnel vergeleken met het uploaden via je usb kabeltje! @Haak: Leuk apparaat hè, die CSX
0 heidie und peter Geplaatst 20 december 2006 Geplaatst 20 december 2006 Dan kun je ook gebruik maken van een 2 speed kaart gaat het lekker snel. Maar...... pas op dat je dan je kaart niet perongeluk in de gps hebt zitten als je kaart gegevens verzend in de gps want dan is de kaart........STUK. Kaart stuk als je een merk kaart heb krijg je een nieuwe. Piet
Vraag
apiedi@k
Hallo,
Ik vraag mij af of het ook mogelijk is om b.v. maps van Top NL direct vanaf PC via een kaartlezer op een micro SD kaart te zetten, om deze dan in je GPS apparaat te gebruiken.
Werken deze kaarten dan ook correct?
Bij tomtom kaarten is dit geen probleem.
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten