Spring naar bijdragen

Gearchiveerde caches niet zichtbaar!!


Borrie1973

Aanbevolen berichten

Misschien heb ik iets gemist in de informatievoorziening of is er iets misgegaan, maar klopt het dat caches die reeds door mij gevonden zijn en ooit ook op de kaart gevonden cachen stonden nu niet meer zichbaar zijn op die kaart. Ditzelfde geldt ook voor tijdelijk niet toegankelijke caches.

 

Misschien staat er al ergens iets in dit forum erover maar ik kan het niet vinden.

 

alvast bedankt voor het antwoorden.

 

groetjes Borrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien heb ik iets gemist in de informatievoorziening of is er iets misgegaan, maar klopt het dat caches die reeds door mij gevonden zijn en ooit ook op de kaart gevonden cachen stonden nu niet meer zichbaar zijn op die kaart. Ditzelfde geldt ook voor tijdelijk niet toegankelijke caches.

 

Misschien staat er al ergens iets in dit forum erover maar ik kan het niet vinden.

 

alvast bedankt voor het antwoorden.

 

groetjes Borrie

 

Goed geconcludeerd. Gearchiveerde en gedisabelde caches worden idd niet weergegeven op de gevonden-kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heb ik iets gemist in de informatievoorziening of is er iets misgegaan, maar klopt het dat caches die reeds door mij gevonden zijn en ooit ook op de kaart gevonden cachen stonden nu niet meer zichbaar zijn op die kaart. Ditzelfde geldt ook voor tijdelijk niet toegankelijke caches.

 

Misschien staat er al ergens iets in dit forum erover maar ik kan het niet vinden.

 

alvast bedankt voor het antwoorden.

 

groetjes Borrie

 

Goed geconcludeerd. Gearchiveerde en gedisabelde caches worden idd niet weergegeven op de gevonden-kaart.

 

Maar bezochte (nog beschikbare caches) wel hoor (tenzij je dat üitvinkt")

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zit dat dan met de statistieken. Play my game is compleet verdwenen (niet gearchiveerd). Mocht je deze wel gelogd hebben, hoe komt dat dan?

 

Play My Game (GCH2V6) is niet compleet verdwenen en wel (tot nader order) gearchiveerd en wel op 7 november 2006 :)

 

 

Met de statistieken, je aantal founds, verandert er niets. Wat je gevonden hebt, heb je gevonden. Dit maakt geen verschil als een cache disabled is of gearchiveerd is. Ook niet als het een cache is dat volledig teruggetrokken is.

De enige manier dat je een found it in mindering kunt krijgen is dat als jij of de eigenaar van de cache, je found it logje verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...