Spring naar bijdragen
  • 0

Fout melding installatie Topo NL


Vraag

Geplaatst

Nadat ik de volgende procedure heb doorlopen:

 

start uitvoeren intypen "regedit"

zoeken naar:

HKEY_LOCAL_MACHINE\

SOFTWARE\

Garmin\

MapSource\

Families\

FAMILY_802

 

en dan IDX en MDR via menu bewerken wijzigen in

 

FAMILY_802\product.mdx

FAMILY_802\MDRMAP.IMG

 

Krijg ik nu deze foutmelding:

 

foutmelding.jpg

 

Weet iemand wat ik nu moet doen want mapsource start nog steeds niet op. :blink:

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst (bewerkt)

Ja ook die patch heb ik uitgevoerd. Maar helpt ook niet blijf de zelfde melding houden.

bewerkt door apiedi@k
  • 0
Geplaatst
Nadat ik de volgende procedure heb doorlopen:

 

start uitvoeren intypen "regedit"

zoeken naar:

HKEY_LOCAL_MACHINE\

SOFTWARE\

Garmin\

MapSource\

Families\

FAMILY_802

 

en dan IDX en MDR via menu bewerken wijzigen in

 

FAMILY_802\product.mdx

FAMILY_802\MDRMAP.IMG

 

Krijg ik nu deze foutmelding:

 

foutmelding.jpg

 

Weet iemand wat ik nu moet doen want mapsource start nog steeds niet op. :blink:

 

Moet

 

 

FAMILY_802\product.mdx

FAMILY_802\MDRMAP.IMG

 

 

Niet

FAMILY_802\\product.mdx

FAMILY_802\\MDRMAP.IMG

zijn?

 

Let op de dubbele slash \\

 

Ook mis ik de voorloper bv.

 

C:\\garmin\\family.......

 

ook hier weer dubbele slash \\

  • 0
Geplaatst

Er staat gewoon een enkele backslash bij mij.

Ook de voorvoegsels kloppen.

Er staat bij mij nu:

 

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Garmin\MapSource\Families\FAMILY_802\product.mdx

 

en

 

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Garmin\MapSource\Families\FAMILY_802\MDRMAP.IMG

  • 0
Geplaatst

Het probleem is gelukkig opgelost. :)

 

Ik had mijn error log naar Garmin gestuurd en kreeg het volgend anrwoord:

 

Good Morning,

 

Thank you for contacting Garmin Europe.

 

In regard to your email, please try the following:

Un-install MapSource; Go start > Control Panel > Add or Remove Programs > Remove all Garmin related software such as MapSource.

 

Registry; Go Start > Run > Type in regedit > Remove (right click and delete) the GARMIN keys found under the software key in both HKEY Current Users and HKEY Local Machine (may not be in later.)

 

Go to the C drive; Go Start > My Computer > Garmin folder > right click to delete the Garmin folder.

 

Re-boot your PC.

 

Re-install MapSource; Insert the Set-up CD to prompt to insert mapping disk 1 > Once fully installed Re-boot your PC;

 

Install latest MapSource update (available from the support section of our website).

 

Re-boot your PC and start using the software.

 

Best Regards,

 

Product Support - Garmin (Europe) Ltd.

  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...