apiedi@k Geplaatst 27 november 2006 Geplaatst 27 november 2006 Nadat ik de volgende procedure heb doorlopen: start uitvoeren intypen "regedit" zoeken naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\ SOFTWARE\ Garmin\ MapSource\ Families\ FAMILY_802 en dan IDX en MDR via menu bewerken wijzigen in FAMILY_802\product.mdx FAMILY_802\MDRMAP.IMG Krijg ik nu deze foutmelding: Weet iemand wat ik nu moet doen want mapsource start nog steeds niet op.
0 Peetee Geplaatst 27 november 2006 Geplaatst 27 november 2006 Heb je de patch op deze pagina inmiddels toegepast?
0 apiedi@k Geplaatst 27 november 2006 Auteur Geplaatst 27 november 2006 (bewerkt) Ja ook die patch heb ik uitgevoerd. Maar helpt ook niet blijf de zelfde melding houden. 27 november 2006 bewerkt door apiedi@k
0 LTeunis Geplaatst 28 november 2006 Geplaatst 28 november 2006 Nadat ik de volgende procedure heb doorlopen: start uitvoeren intypen "regedit" zoeken naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\ SOFTWARE\ Garmin\ MapSource\ Families\ FAMILY_802 en dan IDX en MDR via menu bewerken wijzigen in FAMILY_802\product.mdx FAMILY_802\MDRMAP.IMG Krijg ik nu deze foutmelding: Weet iemand wat ik nu moet doen want mapsource start nog steeds niet op. Moet FAMILY_802\product.mdx FAMILY_802\MDRMAP.IMG Niet FAMILY_802\\product.mdx FAMILY_802\\MDRMAP.IMG zijn? Let op de dubbele slash \\ Ook mis ik de voorloper bv. C:\\garmin\\family....... ook hier weer dubbele slash \\
0 apiedi@k Geplaatst 28 november 2006 Auteur Geplaatst 28 november 2006 Er staat gewoon een enkele backslash bij mij. Ook de voorvoegsels kloppen. Er staat bij mij nu: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Garmin\MapSource\Families\FAMILY_802\product.mdx en HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Garmin\MapSource\Families\FAMILY_802\MDRMAP.IMG
0 apiedi@k Geplaatst 29 november 2006 Auteur Geplaatst 29 november 2006 Het probleem is gelukkig opgelost. Ik had mijn error log naar Garmin gestuurd en kreeg het volgend anrwoord: Good Morning, Thank you for contacting Garmin Europe. In regard to your email, please try the following: Un-install MapSource; Go start > Control Panel > Add or Remove Programs > Remove all Garmin related software such as MapSource. Registry; Go Start > Run > Type in regedit > Remove (right click and delete) the GARMIN keys found under the software key in both HKEY Current Users and HKEY Local Machine (may not be in later.) Go to the C drive; Go Start > My Computer > Garmin folder > right click to delete the Garmin folder. Re-boot your PC. Re-install MapSource; Insert the Set-up CD to prompt to insert mapping disk 1 > Once fully installed Re-boot your PC; Install latest MapSource update (available from the support section of our website). Re-boot your PC and start using the software. Best Regards, Product Support - Garmin (Europe) Ltd.
Vraag
apiedi@k
Nadat ik de volgende procedure heb doorlopen:
start uitvoeren intypen "regedit"
zoeken naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE\
SOFTWARE\
Garmin\
MapSource\
Families\
FAMILY_802
en dan IDX en MDR via menu bewerken wijzigen in
FAMILY_802\product.mdx
FAMILY_802\MDRMAP.IMG
Krijg ik nu deze foutmelding:
Weet iemand wat ik nu moet doen want mapsource start nog steeds niet op.
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten