Team Adelaar Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 In een forum wordt vaak gesproken over een cache, maar dan alleen bij naam. Bijvoorbeeld: is dit de cache "geohoek"? Hoe kan ik op deze naam de cache zoeken? Alvast bedankt!
willyver Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 Ga naar www.geocaching.com Dan naar de Advanced Search En dan selecteer je By Keyword
Team Adelaar Geplaatst 17 november 2006 Auteur Geplaatst 17 november 2006 Okey, Bedankt dit werkt. Is dergelijke optie er ook vanuit .nl, want dat is toch de pagina waar ik meestal start.
De Roode Loper Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 Daarom is het handig om in een berichtje een link in te voegen nar de desbetreffende cache. Bijvoorbeeld: Landgoed Molecaten
willyver Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 Okey, Bedankt dit werkt. Is dergelijke optie er ook vanuit .nl, want dat is toch de pagina waar ik meestal start. Ik dacht niet dat er zoiets op .nl site is. Doordat ik Mozilla gebruik heb ik meestal twee tabs open staan. 1 met de .nl site en de ander met de .com site.
Team Adelaar Geplaatst 17 november 2006 Auteur Geplaatst 17 november 2006 Daarom is het handig om in een berichtje een link in te voegen nar de desbetreffende cache. Bijvoorbeeld: Landgoed Molecaten Tja, maar dat doet natuurlijk niet iedereen.. Maar voor nu ben ik geholpen en kan ik eindelijk meepraten!!
De Roode Loper Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 Daarom is het handig om in een berichtje een link in te voegen nar de desbetreffende cache. Bijvoorbeeld: Landgoed Molecaten Tja, maar dat doet natuurlijk niet iedereen.. Maar voor nu ben ik geholpen en kan ik eindelijk meepraten!! Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden