Spring naar bijdragen

Weergeven in Google Earth


pirri

Aanbevolen berichten

Sinds een poosje kon je al via mapsource waypoints zichtbaar maken in Google Earth. Nu heb ik de laatste versie van Google Earth gedownload en die functie doet het niet meer! Hij schakelt alleen naar Google Earth maar geen waypoints. Snapt iemand dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds een poosje kon je al via mapsource waypoints zichtbaar maken in Google Earth. Nu heb ik de laatste versie van Google Earth gedownload en die functie doet het niet meer! Hij schakelt alleen naar Google Earth maar geen waypoints. Snapt iemand dit?

Klopt, is bekend probleem. 't Schijnt iets met de GPX reader van versie 4 te maken te hebben.

Nog geen oplossing tegengekomen. Even afwachten maar of teruggaan naar vorige versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds een poosje kon je al via mapsource waypoints zichtbaar maken in Google Earth. Nu heb ik de laatste versie van Google Earth gedownload en die functie doet het niet meer! Hij schakelt alleen naar Google Earth maar geen waypoints. Snapt iemand dit?

Klopt, is bekend probleem. 't Schijnt iets met de GPX reader van versie 4 te maken te hebben.

Nog geen oplossing tegengekomen. Even afwachten maar of teruggaan naar vorige versie.

 

Hoe doe je dat, teruggaan naar de vorige versie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe doe je dat, teruggaan naar de vorige versie?

De-installeer eerst Google Earth via het Windows Configuratie-scherm en installeer daarna de oude versie 4.0.1693.

Deze is wat lastig te vinden op internet (bijna alle verwijzingen daarnaar leiden steeds weer tot de nieuwste beta). Daarom heb ik hem maar even op mijn homepage gezet.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe doe je dat, teruggaan naar de vorige versie?

De-installeer eerst Google Earth via het Windows Configuratie-scherm en installeer daarna de oude versie 4.0.1693.

Deze is wat lastig te vinden op internet (bijna alle verwijzingen daarnaar leiden steeds weer tot de nieuwste beta). Daarom heb ik hem maar even op mijn homepage gezet.

 

Succes!

 

Met dank! Het werkt weer zoals voorheen :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...