Spring naar bijdragen

mapquest plattegrondje op cache pagina


larstiaan

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb nog niet zo lang een actieve cache (een boeiend mysterie, GCYCXQ).

Nu zie ik ineens dat er, zoals bij andere caches wel het geval is, niet zo'n handig mapquest plattegrondje op staat. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?

Ik ben bang dat het een kwestie is van guld hebben. Als het goed is verschijnt die vanzelf, de ene keer sneller dan de andere keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog niet zo lang een actieve cache (een boeiend mysterie, GCYCXQ).

Nu zie ik ineens dat er, zoals bij andere caches wel het geval is, niet zo'n handig mapquest plattegrondje op staat. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?

 

Eens in de 'zoveel' tijd komt een geocaching bot langs bij nieuwe caches zonder kaart. Hij maakt dan een kaartje voor je aan.

Het gaat dus vanzelf.

 

Tot die tijd moet je zelf even op de "MapQuest" link klikken voor een kaartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog niet zo lang een actieve cache (een boeiend mysterie, GCYCXQ).

Nu zie ik ineens dat er, zoals bij andere caches wel het geval is, niet zo'n handig mapquest plattegrondje op staat. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?

 

Eens in de 'zoveel' tijd komt een geocaching bot langs bij nieuwe caches zonder kaart. Hij maakt dan een kaartje voor je aan.

Het gaat dus vanzelf.

 

Tot die tijd moet je zelf even op de "MapQuest" link klikken voor een kaartje.

Of de Googlemaps link :eek:, is gedetailleerder.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat jullie hem verkeerd begrijpen. Zijn cache staat al een weekje of langer online en op zijn cachepagina ontbreekt de welbekende kaartje. Vreemd maar waar. Normaal kan het een dagje duren, maar een week of langer is aardig lang.

 

We wachten nog even, anders zal ik kamervragen gaan stellen aan de andere kant van de grote plas. Help me er even aan herinneren als je over een week nog niets ziet.

Anders maken we er zelf eentje :angry: Hoop dat eentje van 800x600 groot genoeg is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...